Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Våknet før vekkerklokken!
Så deilig daGod morgen. Våknet før vekkerklokken!
Da håper jeg du utnytter tiden og får deg litt søvn selv?Først ble hun verre, men nå har hun satt ny soverekord. Sov 4,5 timer og ca 6 timer fra forrige gang hun spiste.
Nei egentlig ikke, ville sovet de 30minuttene lenger..God morgen
Så herlig å våkne før vekkerklokka da
Her er jeg skikkelig irritert over at jeg ikke får sove igjen siden snuppa fortsatt sover og blir sikkert en lang dag idag også! :-o
Det er det viktigste ;-)
Fant oppskriften først i en kokebok jeg hadde, lagde det såpass mye at trenger ikke oppskriften lengre og bra er det for finner ikke kokeboken igjen![]()
Endelig litt tidelig oppe i dagGod morgen jenterSovet godt?
![]()
Hva skjer hos dere i dag?![]()
Oi, 4 er sent!! Fikk du ikke sovet da eller?Endelig litt tidelig oppe i dagsovna ikke før 4 så det var hardt ! Men 7 timers biltur om noen timer !
Har sliti hele ukaOi, 4 er sent!! Fikk du ikke sovet da eller?
7 timer er et stykke. Hvor ender ferden?![]()
Her skal vi trille til åpen barnehage om litt![]()
Huff, er så slitsomt å ligge å tenke seg våken sånn...Sikkert lurt det.Har sliti hele ukaligger å tenker for mye. Så har sovi til 13-14 hver dag. Og i dag hadde jeg klokka på ring for å stå opp tidlig ! Sånn at jeg får litt ut av dagen før den lange turen
Stavanger - Sandefjord går turen
Lykke til![]()
Hehe ikke noe Strømstad tur på megHuff, er så slitsomt å ligge å tenke seg våken sånn...Sikkert lurt det.
Ahhh, Strømstad-Sandefjord![]()
Hehe, nei. Skjønner jeg godtHehe ikke noe Strømstad tur på megmen kommer nok til å sove i bilen !
Skal neste helgHehe, nei. Skjønner jeg godt![]()
Har tatt den en del ganger![]()
Lykke tilFørste dag på jobbavklaringskurs. Spennende![]()
Tusen takkLykke til![]()
Lykke tilFørste dag på jobbavklaringskurs. Spennende![]()
Ja hadde vel hvert bedre om det kun var snakk om 10 min ;-)Nei egentlig ikke, ville sovet de 30minuttene lenger..
Men men , jeg har fått trent og kengubarnet er kjørt på skolen
Er hun syk?
Red curry skal vi ha ;-) rester ifra igår.Aha
Har laget det en del her etterhvert også så kan den i hodeEn av de tingene mannen elsker få
![]()
Hva står på menyen i dag da?Lager du ukesmeny?
God morgen også forresten![]()