Skravletråd :)

God morgen. Våknet før vekkerklokken!
God morgen :-)
Så herlig å våkne før vekkerklokka da :-)

Her er jeg skikkelig irritert over at jeg ikke får sove igjen siden snuppa fortsatt sover og blir sikkert en lang dag idag også! :-o

God morgen :)
Så herlig å våkne før vekkerklokka da :)

Her er jeg skikkelig irritert over at jeg ikke får sove igjen siden snuppa fortsatt sover og blir sikkert en lang dag idag også! :-o
Nei egentlig ikke, ville sovet de 30minuttene lenger..
Men men , jeg har fått trent og kengubarnet er kjørt på skolen

Er hun syk?

Det er det viktigste ;-)
Fant oppskriften først i en kokebok jeg hadde, lagde det såpass mye at trenger ikke oppskriften lengre og bra er det for finner ikke kokeboken igjen :p

Aha:D
Har laget det en del her etterhvert også så kan den i hode:D En av de tingene mannen elsker få:D
Hva står på menyen i dag da?:) Lager du ukesmeny?:)
God morgen også forresten:P

Endelig litt tidelig oppe i dag :) sovna ikke før 4 så det var hardt ! Men 7 timers biltur om noen timer !
Oi, 4 er sent!! Fikk du ikke sovet da eller?
7 timer er et stykke. Hvor ender ferden?:)

Her skal vi trille til åpen barnehage om litt:)

Oi, 4 er sent!! Fikk du ikke sovet da eller?
7 timer er et stykke. Hvor ender ferden?:)

Her skal vi trille til åpen barnehage om litt:)
Har sliti hele uka :( ligger å tenker for mye. Så har sovi til 13-14 hver dag. Og i dag hadde jeg klokka på ring for å stå opp tidlig ! Sånn at jeg får litt ut av dagen før den lange turen :)

Stavanger - Sandefjord går turen :)

Lykke til :)

Har sliti hele uka :( ligger å tenker for mye. Så har sovi til 13-14 hver dag. Og i dag hadde jeg klokka på ring for å stå opp tidlig ! Sånn at jeg får litt ut av dagen før den lange turen :)

Stavanger - Sandefjord går turen :)

Lykke til :)
Huff, er så slitsomt å ligge å tenke seg våken sånn...Sikkert lurt det.
Ahhh, Strømstad-Sandefjord:P:D

Første dag på jobbavklaringskurs. Spennende :)

Nei egentlig ikke, ville sovet de 30minuttene lenger..
Men men , jeg har fått trent og kengubarnet er kjørt på skolen

Er hun syk?
Ja hadde vel hvert bedre om det kun var snakk om 10 min ;-)

Ja hun er det skikkelig slimhoste, feber og løs avføring sammen med dårlig matlyst!
Is går det derimot mye av :-P

Men idioten av en helsesekretær ville egentlig ikke gi oss legetime idag selvom barn har krav på legetime samme dag her!så ga han streng beskjed om at en lege skal se på henne idag!
Da gir han oss en time å komme oss dit! Veien tar 30 min på sommeren (hovedvei for må unngå snarveiene nå) også måtte bilen fikses og hele pakka så litt irritert på det også :-P

Aha:D
Har laget det en del her etterhvert også så kan den i hode:D En av de tingene mannen elsker få:D
Hva står på menyen i dag da?:) Lager du ukesmeny?:)
God morgen også forresten:P
Red curry skal vi ha ;-) rester ifra igår.
Prøver å lage ukeplan til middager men går dårlig noen ganger spesielt når jeg er hjemme med sykt barn :-P

Back
Topp