Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har gått i Porsgrunn, er nå endelig gravid i 9. uke! Veldig hyggelig alle sammen der og vi har trivdes veldig godt!! Lykke til!!
ÅÅh så braVi hører også til der, kjempefornøyd med alt sammenvet flere som pendler langt dit fordi de har veldig gode resultat ;-) traff faktisk noen fra Fredrikstad når jeg var der nå, og de hadde blitt anbefalt Porsgrunn framfor Oslo for eksempel ;-) masse lykke til
![]()
Aner ikkeHvorfor anbefaler de porsgrunn fremfor oslo? Kanskje noe jeg bør tenke på til senere...?
Men Fertilitetssenteret i oslo er jo privat. Det er ingen ventetid der. Men om man skal offentlig så er ventetiden opp mot 20 uker på Riksen/Ullevål.
Jeg så det rett før jeg postetJeg mente offentlig ja. Det ble skrevet rett over her at Porsgrunn bare har 6 uker ventetid, men på nett står det 30 uker. Derfor jeg spør.![]()
Dette var i 2012, så store muligheter at det har endret seg ja.Jeg mente offentlig ja. Det ble skrevet rett over her at Porsgrunn bare har 6 uker ventetid, men på nett står det 30 uker. Derfor jeg spør.![]()
Dette var i 2012, så store muligheter at det har endret seg ja.vi har med andre ord jobba en stund for nå og endelig bli gravid, uke 9+1 i dag! Ble gravid desember -13 også, men mista i uke 6.
Det gjør jeg!!!!Ja, det kan vel ha skjedd en del på 3 år ja. Takk for svar!![]()
Jeg krysser fingrene for at du går helt til termin denne gangen her. ♥
Vi kommer fra Østfold og har brukt 3 1/2 time til Porsgrunn... Vi valgte de da vi fikk beskjed om kort ventetid... (6 uker kontra 6 mndr i Oslo) og de er helt suverene alle sammen der nede!! Gode folk!! Lykke til!!
Akkurat per i dag er vente tiden for oss ca. 8 mnd, men nå er vi riktig nok ikke et prioritert tilfelle daMen på fritt sykehusvalg står det at det er 30 uker ved sykehuset i Telemark og 20 uker ved Ullevål/Riksen? Har det endret seg veldig mye da, eller er det feil? (Of topic, men jeg må bare spørre pga den siste kommentaren).Jeg er nemlig henvist til Oslo siden det også er der de følger med på endometriosen min, men vi bor i Vestfold så det kunne geografisk like gjerne vært Prosgrunn.
Lykke tilDette var i 2012, så store muligheter at det har endret seg ja.vi har med andre ord jobba en stund for nå og endelig bli gravid, uke 9+1 i dag! Ble gravid desember -13 også, men mista i uke 6.