Å det høres herlig ut! Nyt den helga ;-)Snaaaaaart helg!
hjelpes som jeg gleder meg til hotellhelg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det høres herlig ut! Nyt den helga ;-)Snaaaaaart helg!
hjelpes som jeg gleder meg til hotellhelg
Er ikke det barnevennlig? ;-)Det er detI dag hadde vi chilli con carne, det er ikke så barnevennlig
Men han fikk pastaskruer og karbonadedeig
![]()
Er ikke det barnevennlig? ;-)
Snuppa elsker chili con carne hun ;-)
Da spiser hun virkelig godt, men nøytraliserer chilien litt med sjokolade da![]()
Hva så dere da?Akkurat kommet fra kino, og der måtte man betale med kort for å gå på do...
Er vant til så mange som ikke takler sterk chili samtidig som i den første oppskriften jeg fant for mange år siden hadde de i sjokolade så ble litt en vane også ;-)Vel, ikke den vi spiser![]()
Så godt hun elsker det da. God smak hun![]()
Her nøytraliseres den ikke![]()
Ikke dumt det sikkertEr vant til så mange som ikke takler sterk chili samtidig som i den første oppskriften jeg fant for mange år siden hadde de i sjokolade så ble litt en vane også ;-)
Men kjempe kilde til jern da ;-)
JEG VIL HA DEG HJEM!!! få den kulemagan din inn på flyet snart!Ja veldig![]()
Det er det viktigste ;-)Ikke dumt det sikkert![]()
Han var veldig happy med middagen sin uansett selv om han ikke fikk samme som oss da![]()
Her bruker jeg en enkel oppskift fra statoil sin kokebok![]()
Immitation gameHva så dere da?
Men betaler man virkelig ikke nok på en kino så de må ta betalt på toalettet også :-o
Jeg kommer i morgenJEG VIL HA DEG HJEM!!! få den kulemagan din inn på flyet snart!
Høres jo utrolig vanskelig ut da! Var det ikke mulighet til å betale med mynt? :-oImmitation gamejo skulle tru det da ! Og man måtte betale med kort
Nei var sånn kort automat på en måteHøres jo utrolig vanskelig ut da! Var det ikke mulighet til å betale med mynt? :-o
Med andre ord liker de da altså ikke barn og ungdommer på den kinoen da :-oNei var sånn kort automat på en måte
Titter innom ifra senga, prøver å få noen gode lydopptak ifra snuppa sin snorking og hosting så hvis hun skulle nekte å hoste hos legen imorgen (utrolig typisk hvis det skjer!) så har jeg noe jeg kan vise han om ikke annet ;-)
Altfor typisk ;-)Typisk det at de ikke hoster når de BØR hoste..
Lykke til hos legen imorgen
Selv skal jeg se om jeg finner senga her en plass![]()
Nei det var super teitMed andre ord liker de da altså ikke barn og ungdommer på den kinoen da :-o
De fleste jeg kjenner til får seg jo ikke bankkort før de ihvertfall har blitt konfirmert! Om ikke senere :-o
Først ble hun verre, men nå har hun satt ny soverekord. Sov 4,5 timer og ca 6 timer fra forrige gang hun spiste.Håper timen gikk kjempe bra![]()
Full oppdatering i dagboka på januar. Kort fortalt, først verre, så bedre.Hvordan gikk kiropraktor timen?![]()
Å så bra! Håper det fortsetter sånn! :-DFørst ble hun verre, men nå har hun satt ny soverekord. Sov 4,5 timer og ca 6 timer fra forrige gang hun spiste.