Skravletråd :)

Det er det:D I dag hadde vi chilli con carne, det er ikke så barnevennlig:P Men han fikk pastaskruer og karbonadedeig;)
Er ikke det barnevennlig? ;-)

Snuppa elsker chili con carne hun ;-)
Da spiser hun virkelig godt, men nøytraliserer chilien litt med sjokolade da :-P

Er ikke det barnevennlig? ;-)

Snuppa elsker chili con carne hun ;-)
Da spiser hun virkelig godt, men nøytraliserer chilien litt med sjokolade da :p

Vel, ikke den vi spiser;)
Så godt hun elsker det da. God smak hun;)
Her nøytraliseres den ikke:P

Vel, ikke den vi spiser;)
Så godt hun elsker det da. God smak hun;)
Her nøytraliseres den ikke:P
Er vant til så mange som ikke takler sterk chili samtidig som i den første oppskriften jeg fant for mange år siden hadde de i sjokolade så ble litt en vane også ;-)
Men kjempe kilde til jern da ;-)

Er vant til så mange som ikke takler sterk chili samtidig som i den første oppskriften jeg fant for mange år siden hadde de i sjokolade så ble litt en vane også ;-)
Men kjempe kilde til jern da ;-)
Ikke dumt det sikkert;)
Han var veldig happy med middagen sin uansett selv om han ikke fikk samme som oss da:P
Her bruker jeg en enkel oppskift fra statoil sin kokebok;)

Ikke dumt det sikkert;)
Han var veldig happy med middagen sin uansett selv om han ikke fikk samme som oss da:P
Her bruker jeg en enkel oppskift fra statoil sin kokebok;)
Det er det viktigste ;-)
Fant oppskriften først i en kokebok jeg hadde, lagde det såpass mye at trenger ikke oppskriften lengre og bra er det for finner ikke kokeboken igjen :-P

Nei var sånn kort automat på en måte
Med andre ord liker de da altså ikke barn og ungdommer på den kinoen da :-o
De fleste jeg kjenner til får seg jo ikke bankkort før de ihvertfall har blitt konfirmert! Om ikke senere :-o

Titter innom ifra senga, prøver å få noen gode lydopptak ifra snuppa sin snorking og hosting så hvis hun skulle nekte å hoste hos legen imorgen (utrolig typisk hvis det skjer!) så har jeg noe jeg kan vise han om ikke annet ;-)

Titter innom ifra senga, prøver å få noen gode lydopptak ifra snuppa sin snorking og hosting så hvis hun skulle nekte å hoste hos legen imorgen (utrolig typisk hvis det skjer!) så har jeg noe jeg kan vise han om ikke annet ;-)

Typisk det at de ikke hoster når de BØR hoste..
Lykke til hos legen imorgen :)

Selv skal jeg se om jeg finner senga her en plass :P

Typisk det at de ikke hoster når de BØR hoste..
Lykke til hos legen imorgen :)

Selv skal jeg se om jeg finner senga her en plass :P
Altfor typisk ;-)
Har hvert til legen pga hoste flere ganger og de gangene har hun begynt å hoste i kort tid etter besøket vårt :-P
Med nå har kun tilleggs symptomer da så med lydfil bevis på hoste blir det nok lettere ;-)

Ja den senga er noen ganger vanskelig å finne ;-) akkurat som om den blir magisk borte når man egentlig skulle ha funnet den for lenge siden ;-)

Back
Topp