Skravletråd :)

Slappa av.. Skulle baka kake, men det vart ikkje noko av. Må gjera det i morgo istede + støvsuga huset.
Ser på Liv og død, samtidig som eg prøver å skravle. Med det er såååååå stille her!!

Ja men så lenge man kan utsette det så går det bra ;) Ja det er ganske så stille her inne for tiden...

Vi har hvert på shopping og innom frisøren. Så var det lekser og senga på frøkna så nå sitter jeg og ser på liv og død :) lurer på om jeg skal rydde klær etterpå men er så kaldt inne på soverommet så får se om jeg gidder i kveld hehe

Hva har dere gjort da?

Hva handlet dere da? Du eller henne som klippet seg:)?
Det kan vel vente til i morgen;)? Det går ingen steder:P

Vi var ute å lekte litt rett utenfor huset, sett blekkulf på kinoen nede og bakt horn.

Hva handlet dere da? Du eller henne som klippet seg:)?
Det kan vel vente til i morgen;)? Det går ingen steder:P

Vi var ute å lekte litt rett utenfor huset, sett blekkulf på kinoen nede og bakt horn.

Frøkna som handlet seg litt klær og en monster high dukke for noen av bursdagspengene og så fikk hun hansker av meg (for om jeg trudde de forsvant fort i barnehagen så er det ennå værre på skolen haha). Det var hun som var en tur hos frisøren, bruker ikke penger på sånt til meg selv :P jeg har kjøpt brød og knekkebrød da så fikk handla litt jeg og haha :P

Det hørtes ut som en veldig fin dag da :)

Ja men så lenge man kan utsette det så går det bra ;) Ja det er ganske så stille her inne for tiden...

Kan og kan... Kaka må vera ferdig til laurdag, men er avhengig at den får eit døgn eller to i frysaren for å den god og klare å dele den riktig. Også trenger ein to dagar til pynting, så i morgo er siste frist.

Frøkna som handlet seg litt klær og en monster high dukke for noen av bursdagspengene og så fikk hun hansker av meg (for om jeg trudde de forsvant fort i barnehagen så er det ennå værre på skolen haha). Det var hun som var en tur hos frisøren, bruker ikke penger på sånt til meg selv :p jeg har kjøpt brød og knekkebrød da så fikk handla litt jeg og haha :p

Det hørtes ut som en veldig fin dag da :)

Så kjekt å få brukt litt av bursdagspengene:D
Hehe, nei. ok. En stund siden jeg var til frisør selv. Sparer en del penger nå som jeg ikke er blondine lenger:P

Kan og kan... Kaka må vera ferdig til laurdag, men er avhengig at den får eit døgn eller to i frysaren for å den god og klare å dele den riktig. Også trenger ein to dagar til pynting, så i morgo er siste frist.

Ja da har du ikke noe valg.. åssen kake skal du lage?

Så kjekt å få brukt litt av bursdagspengene:D
Hehe, nei. ok. En stund siden jeg var til frisør selv. Sparer en del penger nå som jeg ikke er blondine lenger:P

Ja det var veldig stas å bruke litt penger hehe men for all den en bukse og en jakke sak var ikke det verste hun kunne brukt penger på :) Så dette skulle hun ha på seg i bursdagen til en kamerat til helgen :D

Ja det sparer du nok en del på. Jeg sparer ut min naturlige hårfarge nå og det er så kjedelig haha

Ja da har du ikke noe valg.. åssen kake skal du lage?

Fire eller trelags sjokoladekake med trøffelkrem. Antall lag kjem an på kor fine kakene blir og kor mange gonger eg kan dele ei kake.

Ja det var veldig stas å bruke litt penger hehe men for all den en bukse og en jakke sak var ikke det verste hun kunne brukt penger på :) Så dette skulle hun ha på seg i bursdagen til en kamerat til helgen :D

Ja det sparer du nok en del på. Jeg sparer ut min naturlige hårfarge nå og det er så kjedelig haha

Kva er din naturlege farge? Eg gjer nesten det samma, men eg driv å fargar/strippar håret nærmare min eigen farge.

Kva er din naturlege farge? Eg gjer nesten det samma, men eg driv å fargar/strippar håret nærmare min eigen farge.

Jeg er naturlig rødlig i håret, men med den veldig røde hestehalen ser jo min naturlige hårfarge veldig blass og kjedelig ut haha og det er så stor jobb med å bli kvitt fargen hos meg at nå son jeg er gravid er det hvertfall ikke aktuelt men det er heller ikke farging pga lukta :P

Hva slags farge har du?

Jeg er naturlig rødlig i håret, men med den veldig røde hestehalen ser jo min naturlige hårfarge veldig blass og kjedelig ut haha og det er så stor jobb med å bli kvitt fargen hos meg at nå son jeg er gravid er det hvertfall ikke aktuelt men det er heller ikke farging pga lukta :P

Hva slags farge har du?

Ja, raudt er nok ikkje den enklaste å gå frå sterk til roleg farge.

Er lysbrun/mørk blond - på grensa til kommunefarge :( Men den er ikkje så ille når du har den som grunnlag og med nokon lyse og mørke striper :)

Ja, raudt er nok ikkje den enklaste å gå frå sterk til roleg farge.

Er lysbrun/mørk blond - på grensa til kommunefarge :( Men den er ikkje så ille når du har den som grunnlag og med nokon lyse og mørke striper :)

Nei ikke veldig lett å bli kvitt så nå får det bare vokse ut...

Ja men det er nok fint det :)

Ganske fornuftig det ja:D
Ahhh, hva er din naturlige hårfarge da:)?

Back
Topp