Skravletråd :)

Høres ut som deilig frokost :)
Jeg skal hente lillesøss på skolen og kjøre henne til psykolog, kjøre pappa til legen, handle og prøve å få trent litt i dag :)

Ja, var veldig godt. Han ville ha mest yougurt, men spiste noen biter med baguette også:P
Så snill du er som kjører da:)
Storhandling i dag eller?
Hva skal du trene?
Ha det fint;)

Ok. Hvor stor plass har dere da? Leier eller eier?:) Leilighet:)?

Jeg leier en leilighet på ca 65 kvm og så går ca 10 kvm bort til en mellom gang og til trappegangen... men det skal jo gå og vi trives veldig godt så har ikke lyst til å flytte :)

Jeg leier en leilighet på ca 65 kvm og så går ca 10 kvm bort til en mellom gang og til trappegangen... men det skal jo gå og vi trives veldig godt så har ikke lyst til å flytte :)

Okei:) Er jo viktig å trives også, så da ville jeg bare blitt:) Dessuten er det jo ikke så lite da:)

Okei:) Er jo viktig å trives også, så da ville jeg bare blitt:) Dessuten er det jo ikke så lite da:)

Ja det er veldig viktig så vi blir boende :) så får vi være flinke til å være ute å leke når den lille blir mer aktiv så det blir litt mer plass å bevege seg på :) Var jo det med frøkna når hu var lita for da bodde vi i en pitte liten leilighet og så var vi ute hele dagen omtrent :) Neida den er ikke kjempe liten men dum planløsning men allikevel veldig grei for oss :)

Ja det er veldig viktig så vi blir boende :) så får vi være flinke til å være ute å leke når den lille blir mer aktiv så det blir litt mer plass å bevege seg på :) Var jo det med frøkna når hu var lita for da bodde vi i en pitte liten leilighet og så var vi ute hele dagen omtrent :) Neida den er ikke kjempe liten men dum planløsning men allikevel veldig grei for oss :)

Utelek er jo kjempe pos. og gøy:D
Kjedelig med planløsningen da. Leiligheten vi solgte var veldig god planløsning, så den virker en del større enn det den var og den var egentlig kun 55kvm.

Hvordan er været hos dere i dag?
Her er det endelig deilig og sol. Så vi skal snart ut her:D

Utelek er jo kjempe pos. og gøy:D
Kjedelig med planløsningen da. Leiligheten vi solgte var veldig god planløsning, så den virker en del større enn det den var og den var egentlig kun 55kvm.

Hvordan er været hos dere i dag?
Her er det endelig deilig og sol. Så vi skal snart ut her:D

Ja husker meg og frøkna hadde det så moro sammen når vi var ute å lekte. Og jeg håper jo at det vil bli like gøy med neste og at frøkna vil være med oss for å leke litt og :)

Her er det overskyet og et par minus tenker jeg. Det snødde i morres så vi har ca 4 cm nysnø da :) En stor glede for frøkna når hu skulle på skolen og det snødde :)

Ja, var veldig godt. Han ville ha mest yougurt, men spiste noen biter med baguette også:p
Så snill du er som kjører da:)
Storhandling i dag eller?
Hva skal du trene?
Ha det fint;)
Tenkte det :) Skal bare trene hjemme på ellipsemaskina også styrkeøvelser :)

Ja husker meg og frøkna hadde det så moro sammen når vi var ute å lekte. Og jeg håper jo at det vil bli like gøy med neste og at frøkna vil være med oss for å leke litt og :)

Her er det overskyet og et par minus tenker jeg. Det snødde i morres så vi har ca 4 cm nysnø da :) En stor glede for frøkna når hu skulle på skolen og det snødde :)

Det blir nok sikkert veldig bra. Guttungen her elsker seg ute. Kommer med dressen og luen sin og peker ut. :D
Ja, snø er gøy :D

Vi har vært på trilletur i finværet, og nå sover han i vogna:)Var tenkt å være ute en stund, men var trøtt han gitt:P Heller gå ut senere igjen:) Dagen er enda ung:D

Vi har vært på trilletur i finværet, og nå sover han i vogna:)Var tenkt å være ute en stund, men var trøtt han gitt:P Heller gå ut senere igjen:) Dagen er enda ung:D

Hehe han trengte nok bare å lade opp til en ny rundt med Utelek :) ja det er fortsatt tid til lek :)

Herlig da hehe :) ja jeg liker snø og hvertfall når man har unger :)
Hehe han trengte nok bare å lade opp til en ny rundt med Utelek :) ja det er fortsatt tid til lek :)

Ja, spesielt aking er gøy syns jeg. Snømann, snølykter etc. er også kos å lage. Men guttungen skjønner ikke helt poenget enda så for han er det gøyere å rive ned det jeg bygger:P

Så bra:) Hvor ofte tenker du trene da og hva er målene med treningen?:)
Trene minst 30 minutt 5 dager i uken tenker jeg. Variere med ellipse, raske gåturer, styrke og svømming. Målet er ned i vekt ;)

Back
Topp