Hvor ofte spiser DU snop?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg spiser sjokolade hver dag, men er sjelden jeg spiser smågodt :)

Ett eller annet godt ca 4-5 dager i uka!
Nå prøver jeg meg på å slutte med godteri.. For alltid! Har gått bra i 18 dager så langt

Prøver å holde det til fredag, lørdag og søndag, men det blir av og til litt på mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag også. ;) Ikke hver dag hver uke, da.

Det varierer. Kan gå uker mellom hver gang, eller så kan jeg spise i helgene. Ytterst sjelden jeg spiser i ukedagene. Det finnes ikke snop i huset, så det hjelper når jeg får sukkersug.

Jeg skal egentlig være snopefri men har spist litt potetgull og popkorn som har hjulpet mye på kvalmen ca 1-2 ganger i uka. Men jeg har bestandig hvert periodespiser og helst på sjokolade så ikke alltid det blir mer enn 1-2 ganger i mnd.

Før jul spiste vi noe hver dag.
Og det har resultert i maaange kg opp siste halve året :-o
Nå etter jul er det nye matvaner, så nå har jeg vel smakt noen få ruter sjokolade og noen flak potetgull siden 5 januar ;-)

Og vekta har gått tre kg ned ;-)

Hver lørdag. Ukeshandler hver lørdag, hadde jeg handlet en annen dag hadde lørdagsgodtet aldri klart seg helt til lørdagen :p

Jeg spiste litt flere ganger i uka, sjokolade for det meste. Mannen min jobbet i Stockholm 2013- 2014 og da var det lett å "trøstespise" midt i uka. Og så drakk jeg en del brus. Men etter at jeg ble gravid har jeg ikke hatt lyst på noe, føles veldig rart. Sitter i bursdag hos svigers nå og har ikke lyst på kake eller noe (litt avslørende føler jeg ;) ). Men har sagt til meg selv at om jeg får lyst på skal jeg forholde meg til en dag i helgen, enten fredag, lørdag, eller søndag ;)

Skulle gjerne holdt meg til lørdager bare, men blir litt flere dager ja.. Tragisk.. Nå er det mindre godtespising da, men lite annet også :p

Skulle ønske jeg kunne si bare lørdag, men det blir nok fort tre dager i uka:(

Hehe, samme her. Vil nok si minimum 4 ganger i uken

Hehe. ;) Jeg jobber med saken, da! :P Er ikke så lett når en er gravid, sliten, trøtt og LEI, og vet at en uansett ikke får trent før etter fødsel. "Etter fødsel DA SKAL jeg trene, spise sunt og virkelig gi jernet." :P

Brukte å spise flere ganger i uka, men nå er det kun lørdager ;)

Back
Topp