Hvor ofte spiser DU snop?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Prøver å holde meg til helgen, men har jeg snop i huset sprekker jeg... Klarer bare ikke la de ligge. Spesielt ikke potetgull. Kunne levd på potetgull <3 ;)

Nesten hver dag :( Men skal bli like flink som før ul, og bare spise LITT på lørdager :) Det tar bare litt tid... :p

Sjokolade hver dag. Annet snop blir det vel maks en gang i mnd tipper jeg.
Har en plan om å kutte ned på sjokoladespisingen når jeg slutter å amme.

Varierer. Kanskje 2-3 dager i uka.

Vil påstå at det blir litt hver dag i en eller annen form. Dessverre :P

Hver eneste dag! Men på fredag var det slutt, så dette er 3 dagen uten noe snop. Etterhvert skal jeg holde meg til litt på lørdag, men først må jeg bevise for meg selv at jeg har selvkontroll til å la være. :p

Hm...det varierer...om jeg gir meg selv "lov" kan det bli både fredag, lørdag og søndag...men det er sjeldent nå siden jeg prøver å gå ned en 4-5 kg.

Har ikke spist godteri ennå i dette året :)

Har egentlig alltid vært flink og holdt meg til helga. Men midt i desember skjedde det noe og sukkerhungeren har holdt seg stabil og tilstede... Plan om å skjerpe inn fra uka (på ukedagene),så det ikke blir så mye sukker på lille frøken i magen...:p

Siste året har jeg vært tilbake på "hver kveld, mye!".
Nå er det slutt - igjen.
Sjokolade på lørdagskvelden, og i kaffe moccaen. That's it.
Smågodt er forbudt (for jeg klarer å ikke starte, men jeg klarer ikke å slutte når jeg har begynt!), mens sjokoladen min får du aldri - den kan jeg kutte NED, men ikke BORT! :p

Usj, altfor ofte :D

Nå, disse ukene før termin har det hendt 1-2 ganger i uken.
Men før det, så skjedde det annenhver/hver 3. uke.
Hadde ikke lyst på.
Jeg kjøper godteri når jeg føler for det, men spiser det veldig med måte - får vondt i hodet av sukker :p
Når lillemann kommer så blir det nok kun til helgene, hvis det en gang ;)

Sjokolade kver dag. :P Men klarer meg kun med 1 bit eller 2. :)

Back
Topp