Ikke her vertfallDa har jeg fått en liten blund på øret og er i slaget igjen.
Skjedd noe spennende jeg har gått glipp av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke her vertfallDa har jeg fått en liten blund på øret og er i slaget igjen.
I såfall har jeg gått glipp av akkurat det samme. Vært fraværende en god stundDa har jeg fått en liten blund på øret og er i slaget igjen.
Ikke her vertfall![]()
I såfall har jeg gått glipp av akkurat det samme. Vært fraværende en god stund![]()
Kan se slik ut jaIkke noe spennende har skjedd, altså jeg valgte å ta en liten blund på rett tidspunkt![]()
Har detKan se slik ut ja
Sovet godt?![]()
Hørtes mye koseligere ut å kose med frøknaHar det
Er godt med en liten høneblund midt på dagen.
Nå prøver jeg å overbevise frøkna om at fanget til mamma ikke er et værende sted da mamma må begynne med middagen![]()
Er det, men må igang med middagen, den tar litt tid i dag og jeg er sulten.Hørtes mye koseligere ut å kose med frøknahihi
Hva skal du lage i dag?Er det, men må igang med middagen, den tar litt tid i dag og jeg er sulten.
Spurte om hun hadde lyst til å være med ned og hente det jeg trenger (vi har et stort kjøleskap nede med det vi ikke trenger daglig, ekstra pålegg og slikt). Da var det rett opp.
Ikke når veldig komplisert i dag, bare helt vanlig lasange, men det tar bare litt tid.Hva skal du lage i dag?![]()
Hørtes godt ut. Her var planen kjøttkaker i brun saus og poteter. Mormor har laget kjøttkaker til meg. Ingen er flinkere enn henne. Men jeg er lat i dag. Så orket ikke stå på kjøkkenet. Så varmet bare er par kjøttkaker og spiste oppå polarbrød. Er ikke så viktig med middag når jeg er alene. Orker ikke styre slik med det. Mat er matIkke når veldig komplisert i dag, bare helt vanlig lasange, men det tar bare litt tid.
Må jo lage kjøtt- og ostesaus og så 2*20 minutter i ovnen..
Det skjønner jeg.Hørtes godt ut. Her var planen kjøttkaker i brun saus og poteter. Mormor har laget kjøttkaker til meg. Ingen er flinkere enn henne. Men jeg er lat i dag. Så orket ikke stå på kjøkkenet. Så varmet bare er par kjøttkaker og spiste oppå polarbrød. Er ikke så viktig med middag når jeg er alene. Orker ikke styre slik med det. Mat er mat![]()
Er bare så kjedelig at det er ca halve åretDet skjønner jeg.
Ingenting er så kjedelig som å lage middag til bare seg selv.
Her er det mannen som er ekspert på kjøttkaker.
Åh digg. VafflerHjemme igjen, nå er det snart vaffeltid)
Rister febrilsk på hodet, har ikke lyst på, har ikke lyst på, har ikke lyst påÅh digg. Vaffler![]()
Orker ikke jeg hellerRister febrilsk på hodet, har ikke lyst på, har ikke lyst på, har ikke lyst på
(Eller rettere sagt, orker ikke å lage og syns det er veldig dumt å få lyst på nå)
Det hadde detOrker ikke jeg hellermen hadde vært digg om noen serverte meg;p
jeg får det servertOrker ikke jeg hellermen hadde vært digg om noen serverte meg;p
Nå høres du ut som mannen.jeg får det servert
Ligger på badet å ser film jeg, varmeste rommet i huset å jeg håper det gjør at jeg får varmen i meg igjen..