• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

God morgen alle sammen!:)
God morgen til deg og, og resten av damene her inne.

Hvilke planer har dere i dag?

For min del kjennes det ut som om jeg for en gangs skyld har litt mer energi i dag og bekkenet ikke er så ille, og lurer på om jeg skal bruke litt tid nede til gjøre klar til babyen kommer.
Skal blant annet rydde soverommet slik at vi får plass til vuggen, og lage plass på badet til stellebordet.

Håper virkelig dette holder ut dagen :)

For min del kjennes det ut som om jeg for en gangs skyld har litt mer energi i dag og bekkenet ikke er så ille, og lurer på om jeg skal bruke litt tid nede til gjøre klar til babyen kommer.
Skal blant annet rydde soverommet slik at vi får plass til vuggen, og lage plass på badet til stellebordet.

I dag skal jeg gjøre lite. Hoften er ok enn sā lenge. Håper det holder seg:)
Skal for det meste være stille. Så satser på det.

Nå skal jeg lage meg litt frokost. Polarbrød med italiensk salat og skinke:) og meeelk :)
Og litt te :D

Godt å høre du har energi:) håper det holder seg oppe hele dagen:)

I dag skal jeg gjøre lite. Hoften er ok enn sā lenge. Håper det holder seg:)
Skal for det meste være stille. Så satser på det.

Nå skal jeg lage meg litt frokost. Polarbrød med italiensk salat og skinke:) og meeelk :)
Og litt te :D

Godt å høre du har energi:) håper det holder seg oppe hele dagen:)
Skal snart til å lage frokost selv.
Ferske rundstykker og te :)

Og mens rundstykkene koser seg i ovnen skal jeg vekke mannen

Deilig at du har litt energi:). Jeg vurderer en tur til svergie, vaske litt klær og bake rundstykker, så gutta har til lunsj til uka:)

God helg damer. Hva gjør dere i helgen? Her springer frøkena villmann rundt i stua med lego og dukker. En stund siden jeg har vært inne nå. Har jobbet og koset meg med familien. Ingen spire på gang her helt enda. Har noen dager å vente enda for å vite om det klaffet denne pp :) dagene går tregt på dpo land. Håper dere har ei fin jul og hatt en god start på det nye året :)

God helg damer. Hva gjør dere i helgen? Her springer frøkena villmann rundt i stua med lego og dukker. En stund siden jeg har vært inne nå. Har jobbet og koset meg med familien. Ingen spire på gang her helt enda. Har noen dager å vente enda for å vite om det klaffet denne pp :) dagene går tregt på dpo land. Håper dere har ei fin jul og hatt en god start på det nye året :)
God morgen:). Vi har tatt livet med ro i helgen:). Begynte i ny jobb på mandag, så jobbet dag frem til fredag:). I går var det litt rengjøring, trening, og familie kos ned godis og sånn:). I dag vurdere jeg svergie tur, ikke helt bestemt enda:). Håper du har hatt en fin start på året:)

God morgen:). Vi har tatt livet med ro i helgen:). Begynte i ny jobb på mandag, så jobbet dag frem til fredag:). I går var det litt rengjøring, trening, og familie kos ned godis og sånn:). I dag vurdere jeg svergie tur, ikke helt bestemt enda:). Håper du har hatt en fin start på året:)
Var syk helt i starten men jeg har blitt frisk. Frøkena har hatt penicillin kur de 10 siste dagene mot ørebetennelse men ellers har vi det fint

Oppdatering kl 10:13

2. Lilleblomst_15 1.647
5. Musemor med to små og en i magen 1.198
6. Lillefrø15 1.167
8. Sara 973
13. lizzed 792
28. Kengu 363
38. Lanterne 312

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Oppdatering kl 10:13

2. Lilleblomst_15 1.647
5. Musemor med to små og en i magen 1.198
6. Lillefrø15 1.167
8. Sara 973
13. lizzed 792
28. Kengu 363
38. Lanterne 312

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.161 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Tror det er 1 mnd jeg ikke er på topp 100 siden juli :) har vært lite inn her :) her skal vi bake brød så får vi se om det blir baket noen kanelknuter etterpå ;)

Back
Topp