Elise.R.O
E.R.O
Ja ok.. Da må jeg bare å få den I meg.Folat mener du?
Veldig viktig å ta når man prøver å bli gravid og i begynnelsen av svangerskapet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ok.. Da må jeg bare å få den I meg.Folat mener du?
Veldig viktig å ta når man prøver å bli gravid og i begynnelsen av svangerskapet!
Det er det absolutt viktigste tilskuddet du kan få i deg, og anbefales på det aller sterkeste av alle legerJa ok.. Da må jeg bare å få den I meg.
Jeg kastet opp av gravidvitaminene, men ren folat gikk fintJa. Kjøpe på mandag bare den. Kjøpte gravid pakke. Men der er det en grusom lukt og smak. Å den får jeg da ikke I meg.
Om du er gravid er det lurt å ta de frem til uke 12.Er det forlat viktig å ta?
40 unger?!?!I fjor inviterte vi hele trinnet over 40 unger til karneval med musikk og lek. Moro var det, men siden jeg ikke har noe hjelp i år måtte jeg gå for noe enklere som bare ble jentene i klassen så valgte frøkna å se film hehe
Haha...samme herJada men som regel tar det litt tid før jeg kommer på at jeg fortsatt ser på Disney kanalen etter hu har lagt seg haha
Takk! Riktig god lørdag til deg ogsåHåper alle får en herlig lørdag![]()
40 unger?!?!du er gal!!
![]()
Haha...samme her
Oi, ser jeg fortsatt på det liksom![]()
Håper alle får en herlig lørdag![]()
Hvorfor ikke?Om du er gravid er det lurt å ta de frem til uke 12.
Jeg tar ikke selv om vi prøver...
Kommentarfelter på vg.no og slik tenker du?God dag.!
Jeg må virkelig slutte å lese kommentarfelter... Enkelte mennesker er bare så utrolig lite greie i det de skriver.
Ja den gikk braFra Torp??
Håper flyturen gikk fint..
Fordi jeg ikke ønsker å ta sånt i flere år.Hvorfor ikke?
ja, eller på facebookKommentarfelter på vg.no og slik tenker du?
Det er jo ikke skadelig...Fordi jeg ikke ønsker å ta sånt i flere år.