Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok med meg en reisetrille. Da var hun vel ca 8 mnd. Kunne legges helt ned. Mener den var fra Troller. Den ble sendt som spesialbagasje. Brukte bæresele på flyplassen.Hvilken vogn har dere tatt med til syden? Og alder på barnet? Hvordan pakket dere den?
Har så lyst å ta med Simo bagvogn. Det er den hun sover i hjemme på dagtid. Og det står "begrenset antall" på barnesanger på hotell så tenkte at da kan hun sove i den på natten også. Hun er så nyskjerrig så ser for meg det blir vanskelig å få henne Tim å sove i trilla vi har som ikke legges helt ned og har god utsyn. Hun er 12 mnd. Men den er jo så stor... Sikker lettere med ei trille.Når hun var 6mnd hadde vi med emmaljunga bagvogn, sendt i prampack, når hun var 16 måneder hadde vi med babyjogger city elite, sendt i prampack! Det geniale med å ha med emmaljungan var at det var plass til bilstolen under (maxicosi babystol) når vi dro rundt om kring![]()
Hvordan "pakket du den inn"?Tok med meg en reisetrille. Da var hun vel ca 8 mnd. Kunne legges helt ned. Mener den var fra Troller. Den ble sendt som spesialbagasje. Brukte bæresele på flyplassen.
Pakket den ikke inn. Ble sendt i en Norwegian plastpose. Gikk veldig fint. Var jo så liten atteHvordan "pakket du den inn"?
Ah så de har poser på flyplassen?Pakket den ikke inn. Ble sendt i en Norwegian plastpose. Gikk veldig fint. Var jo så liten atte![]()
Jeg tenker det kanskje er lettere i syden med en liten trille. Hvis det er en trapp så er det lettere å løfte og komme seg fram.Vi har valgt å ha med vanlig vogn de gangene vi har vært på tur, emmaljunga når han var 6mnd, og bugaboo når han var 14 mndnår jeg uansett skal pakke prampacken så har det ikke noe å si for meg at den er bitteliten... Skal nok på tur i påsken, og nå er han 2 år, men tar nok med bugabooen nå også
(han er inne i en periode hvor han nekter å gå selv, vil bæres eller sitte i vogn
)
Og så kan han sove, eller bare trekke seg litt tilbake der hvis han er sliten![]()
Ah så de har poser på flyplassen?begynte å tenke søplepose og strips jeg....
Da tenkte jeg hvis jeg skal ha med den lille trilla jeg kjøpte til 500kr for 6 år siden.Hugs at om noko skjer med vogna på flyet uten prampack, så er sannsynlegheiten liten for å få igjen på forsikringar. Her har selskapa stramma inn veldig og forlangar godkjent "innpakking".
Får jeg en stor Simo i den?Eg tok med City Mini når mini var 6 mnd.
Ellers får du leige prampack (frå meg blandt anna) og dei fleste selskap har gratis vogner.