Får jeg en stor Simo i den?
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får jeg en stor Simo i den?
Den kjem nok desverre like ofte til slutt, og gjerne ikkje på samme plassen som resten av bagasjen hellerSå var det veldig kjekt med prampacken var at den kom lenge før annen bagasje, så da satt jeg ungen i vogna mens vi plukket bagasjen vårNå vet jeg ikke om det er rutine da, er ikke så mye ute å flyr med vogn
![]()
Vesla sov også i vogna på natta når vi hadde med emmaljungan, vi hadde reiseseng på rommet, men hun sov mye bedre i vogna, men så var hun seks måneder den gangen da! Vi brukte ikke bilstolen på flyet nei, men visste at det ble litt reising med taxi ol og da brukte vi det. Når hun var 15 måneder valgte vi en plass vi ikke behøvde å ta taxi for å slippe problematikken med bilsikringHar så lyst å ta med Simo bagvogn. Det er den hun sover i hjemme på dagtid. Og det står "begrenset antall" på barnesanger på hotell så tenkte at da kan hun sove i den på natten også. Hun er så nyskjerrig så ser for meg det blir vanskelig å få henne Tim å sove i trilla vi har som ikke legges helt ned og har god utsyn. Hun er 12 mnd. Men den er jo så stor... Sikker lettere med ei trille.
Skal bare fra flyplassen og til hotellet, ikke mye rundt om kring. Ikke har vi babybilstolen lengre heller. Bruker man det på fly? Ellers må jeg sikkert holde henne når hun skal sove....
Tror egentlig jeg har lyst til å ha med begge![]()
Det hadde vært supert snuppa!Eg hadde fått plass til begge mine i prampacken. Om du ønsker kan du få prøva den? Får den tilbake den 25/26 januar.
Eg hadde fått plass til begge mine i prampacken. Om du ønsker kan du få prøva den? Får den tilbake den 25/26 januar.
Simo duo skal visst veie under 16,5 kg og prampacken i seg selv 4,2. Så det går vel akkurat.Men pass på vekt! Vi måtte tømme vår prampack på flyplassen pga vekten.. Ikke morsomt å stå der med to små barn masse bagasje og dårlig tid![]()
Så sjekk med flyselskapet, vår kunne ikke veie mer enn 22..
Simo duo skal visst veie under 16,5 kg og prampacken i seg selv 4,2. Så det går vel akkurat.
Ja, det skal gå! Men vet at flere flyselskaper ikke bryr seg om vekt i prampacken også. Så sjekk det opp så er dere sikretVi fikk vår igjennom på 25, men den veide 32 først.. Kan jo si vi hadde mye håndbagasje da all annen bagasje var allerde sjekket inn
![]()
Det hadde vært supert snuppa!Drar vel ikke før ca 11-14 februar.
Mi var 35 kilo pg vart sendt igjennom med Norwgeian i sommar![]()
Vi var bla i Venezia med trilla, hadde ikke gått med EmmaljungaenJeg tenker det kanskje er lettere i syden med en liten trille. Hvis det er en trapp så er det lettere å løfte og komme seg fram.
Er så usikker....
Tror jeg har bestemt meg for er sted som går greit med simoen nå. På grand canaria. Kan tenke meg Venezia ikke er lett med stor vogn neiVi var bla i Venezia med trilla, hadde ikke gått med Emmaljungaen![]()
Tar bare ettåringen i bæresele, så kan fint sjekke inn vognaHadde med city cross til ettåring. Fikk ha den med helt til vi gikk på flyet, pakket den ikke inn.