Tusen takkTakkha en fin dag
![]()
Her skal han først se drømmehagen, så er det åpen barnehage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkTakkha en fin dag
![]()
KoseligTusen takk![]()
Her skal han først se drømmehagen, så er det åpen barnehage![]()
Noen barn i bhg her? Her har vi femte dagen idag, og det går ikke så bra. Tilvenningsdagene man-ons gikk bra, men igår og idag er pyton. Hu hyler når jeg drar, og gråter i en time til de skal spise, nekter å spise og så.sover hun og våkner opp gråtende. Åå jenta mi![]()
Ja jeg bruker laaang tid. Og henter henne tidlig. er hjemme i to uker til for å få rolig tilvenning for henne. Men er så fælt nær hun gråterHer går han i barnehagen! Han begynte 1 septembermen jeg tok meg 1,5 uke med tilvenning! For han er så skeptisk av seg..
Første uka var jeg der gjennom frokost og dro etter at JEG hadde lagt han og at han hadde sovnet.. den halve uka etter, så var jeg der til etter frokost baredet funker mye bedre enn de 2-3 dagene dem egentlig har med tilvenning! Han gråt litt i begynnelsen i det han ble levert over til en av de ansatte, men sluttet å gråte så fort jeg var ute av syne. Nå vinker han og sier Hade
Så om jeg var deg, så ville jeg brukt litt tid på hun ved levering.. kansje bli der bitte litt nå i starten.. man kan faktisk kreve det![]()
Forsov meg idagkommer ikke for sent på jobb heldigvis
slutter halv 3 idag
![]()
Ja jeg bruker laaang tid. Og henter henne tidlig. er hjemme i to uker til for å få rolig tilvenning for henne. Men er så fælt nær hun gråter![]()
Dere må ha en fin fredag jenter og riktig god helg!!![]()
Skjer det noe gøy hos dere i helgen?![]()
Takk det samme
Haha ikke som jeg vet om hvertfallder da?
Kom 15 min tidligere så slutter før daHuff daJaja, viktigste er å ikke komme for sent
![]()
Greit med rolige helger også, når det ofte er travle dager ellers i uken.
I dag er det stille og rolig dag her. Har fått ryddet og vasket en del. Bl.a. annet rommet hans. Ellers blir det film i kveld.
I morgen skal jeg jobbe og søndag skal vi i bursdagsselskap. Kaker, yayyy!!![]()
Ja det er godt å ikke ha voldsomme planer når man har em haug med småtroll
Flink du erjeg har også vasket å sånt idag
også bakte jeg kake
så nå har jeg fått trykt i meg det å.. haha
God helgdate i morgen med mannen min <3
det skal viDere må kose dere![]()
det skal viligger rett ut i sengen idag for å samle energi og spare ryggen min
![]()
jepp :/ holdt på besvime på jobb idag... derfor er jeg ute i arbeidsutprøvelse for å se hva jeg orkerHuff da. Mye vondter i ryggen?