Skravletråd

Slår barna dere seg mye? :p igår snubla mini fremover når vi var ute og skrubba opp panna. Idag skjedde det samme, men i skogen så hu fikk en kvist opp mot nesen og skikkelig rift. Føler nesten at jeg passer dårlig på, men jeg er jo rett bak henne hele tiden, ikke alltid så lett å være rask nok. Her hjemme har hun også gått på veggen (!!) To ganger og fått blåveis i panna.

Blir en del knall og fall her også gitt:P Nå har han et lite merke i pannen og litt rød over overleppen:P Trynte når han gikk;)

hvordan går det mammaene her inne? :)

beklager fraværet, men er jeg her inne for mye frister det sånn og være på vi prøver gruppen xD
vi har sluttet å prøve aktivt, vi har bare sex når vi vil uten tester og slikt! og det er SÅÅÅÅ godt!
jeg har vært deprimert siden august og etter nyttårsaften var jeg på vei opp og er på vei opp enda mere ! :)

savnet er der, men jeg prøver å heller glede meg over ting enn å sørge alt for mye. det er tungt å vite at det snart er 2 år siden vi mistet lille elie så der sørger jeg. men for de spirene vi mistet så prøver jeg å glede meg over at vi kan bli gravid. selv om ikke det alltid er lett da... har mine dager, men er ikke deprimert :)

i februar skal både jeg og mannen ta en haug med blodprøver for å sjekke oss også i mars har jeg ny time hos gyn hvor vi skal gå gjennom hvilke ting jeg skal starte på etter eggløsning.

skal forresten på visning i helgen og det er så spennende :D

Hei;)
Flott du ikke er deprimert. Det beste er nok å ikke stesse med det. Det skjer når det skjer:)
Vi er jo prøvere selv, kanskje havner vi i samme termingruppe igjen;)

Så spennende med visning da. På leilighet, hus eller hva?:)

Hei;)
Flott du ikke er deprimert. Det beste er nok å ikke stesse med det. Det skjer når det skjer:)
Vi er jo prøvere selv, kanskje havner vi i samme termingruppe igjen;)

Så spennende med visning da. På leilighet, hus eller hva?:)
ja :) har ikke så mye tro for orker ikke mer skuffelser. lar bare mensen komme når den kommer nå :)
og bli gravid når jeg blir. ingen tester eller noe.
leilighet men siden mannen fikk større lån enn vi trodde venter vi :D

ja :) har ikke så mye tro for orker ikke mer skuffelser. lar bare mensen komme når den kommer nå :)
og bli gravid når jeg blir. ingen tester eller noe.
leilighet men siden mannen fikk større lån enn vi trodde venter vi :D

Jeg syns det høres lurt ut:)
Ahh, så bra:D

Ja har kun 2 roms nå :)

I dag begynner 3 svømmekurset til guttungen:D
Siste time på sist kurs fikk vi treneren til å ta bilde av alle under vann. Har bestilt forstørring av det, og gleder meg til å få det på veggen:D Ingen av oss ser jo rett ut under vann, men guud så gøyalt og herlig bilde:D:P

i morgen starter jeg på avklaringsjobb via fretex som er leid av nav. 50% stilling og oldforeldrene til snuppa tar henne :) <3 hun er små syk enda så får se om feberen stiger eller synker i morgen. hun har vært syk siden torsdag :( <3

i morgen starter jeg på avklaringsjobb via fretex som er leid av nav. 50% stilling og oldforeldrene til snuppa tar henne :) <3 hun er små syk enda så får se om feberen stiger eller synker i morgen. hun har vært syk siden torsdag :( <3

Lykke til på jobb og god bedring til snuppa:)

Back
Topp