Vin eller øl?

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Mye rart man lurer på en kjedelig og snøfull aften:p
Når du skal drikke alkoholholdig drikke, drikker du da helst vin eller øl?:) Og hvilket merke liker du best? (Altså riesling/carlsberg, tuborg etc):)

Helst vin, og da riesling :)

Foretrekker hvitvin framfor rød, og da chablis, sancerre. Fruktig men tørr variant.
Ellers veldig glad i øl. Aas sin pilsner, pale alevarianter og weizbeer er favoritter.
Ellers kjempegodt med sprudlerose, eller rosevin:-)
Mhm, nå gleder jeg meg til helga.. :-)

Ingen av delene :p Gi meg heller baccardi, captain morgan eller en breezer. Øl og vin liker jeg ikke. Kan til nøds tvinge i meg ett glass med ett smil i ett bryllup.

Jeg er glad i rødvin, gjerne en frisk portugisisk :) Ellers foretrekker jeg øl ute, og da er Corona og Carlsberg å foretrekke (selv om alt går ned :D).

Helst vin, og den kan være både rød og hvit. Rødvin: som regel Casillero del diablo, EL coto, sangre de Toro. Hvitvin: Riesling.

Aldri likt øl. ;)

Ingenting akkurat nå siden jeg er gravid, men ellers så varer det med anledningen.

Dersom jeg er på restaurant, eller skal ha noe til mat foretrekker jeg rødvin.
Helst nord italiensk, ripasso av et eller annet slag, kommer litt an på hva jeg spiser.
Er jeg på pub, foretrekker jeg en kald pils helst fra Aass brygerier

Ingen av delene. Er heller glad i det litt sterkere slaget, men kan ta meg en øl eller 10, men aldri vin. Det må jeg nok lære meg å drikke, og da blir det nok hvit :P Synes det er godt med en god drink f.eks strawberry daquiri. Om jeg drikker øl er jeg ikke så kravstor så lenge det er lyst, men favoritten er punk ipa :)

Drikker aller helst ein chablis kvitvin, bottega bobler eller andre bobler som Lambrusco, champagne eller proscecco:)

Øl likte eg før, men eg tåler det ikkje så godt, så no når eg ikkje har drukke det på lenge likar eg det mindre og mindre. Unntaket må vera sol eller corona med limebåt om sommaren.

Av rødvin likar eg dei som ikkje er for tørre, og drikker det kun til mat/ost. Har null peiling på rødvin, så drikker det som mannen har plukka ut;)

Sprit drikker eg sjelden, men Fisherman er faktisk ganske godt, men farlig;)

Back
Topp