Skravletråd :)

Dere får ved av han?:)Eller bare han som har kjøpt til dere?:)
Så flink:D
Vi har vært i åpen barnehage i dag:happy::happy:

Er visst litt fraværende om dagen jeg..hatt en del å gjøre i forbindelse med treningen ;)

Svigerfar eier en gård med et par hundre mål skog, og selger ved, så vi får gratis :) samboer pleier å hjelpe til med hogginga da. Veldig kjekt ;)

Så gøy med åpen barnehage da :D

Er visst litt fraværende om dagen jeg..hatt en del å gjøre i forbindelse med treningen ;)

Svigerfar eier en gård med et par hundre mål skog, og selger ved, så vi får gratis :) samboer pleier å hjelpe til med hogginga da. Veldig kjekt ;)

Så gøy med åpen barnehage da :D

Det er lov;) Går det bra med treningen?:)
Oh,så greit da:) Skal ikke ta over gården på sikt da;)? Jeg er odelsjente, men blir ikke noe gård her:P

Veldig gøy. Han stortrives. Har vært i dag også:)
Neste uke tenkte jeg prøve en annen en også:D

Nå er lasagnen ferdiglaget og venter bare på å komme inn i ovnen. Sulten så skal bli godt:D Hva skal dere ha til middag idag?:)

Det er lov;) Går det bra med treningen?:)
Oh,så greit da:) Skal ikke ta over gården på sikt da;)? Jeg er odelsjente, men blir ikke noe gård her:P

Veldig gøy. Han stortrives. Har vært i dag også:)
Neste uke tenkte jeg prøve en annen en også:D

Trening har gått bra denne uka så lenge jeg holder meg unna kontakt og kondisjonstrening. Styrke og teknikk går fint :D

Svigerinna mi som er odel, men hun er ikke så gira og det blir nok vi som tar over etterhvert. Men det blir nok noen år til ;)

Så bra. Er nok gøy å få leke litt med andre barn og :)
Er det mange åpne barnehager rundt omkring dere?

Nå er lasagnen ferdiglaget og venter bare på å komme inn i ovnen. Sulten så skal bli godt:D Hva skal dere ha til middag idag?:)

Føler ikke for å lage noe her. :p
Humøret er ikke helt på topp i dag, så har egentlig bare lyst til å sitte i sofaen å gjøre ingenting ;) hehe

Føler ikke for å lage noe her. :p
Humøret er ikke helt på topp i dag, så har egentlig bare lyst til å sitte i sofaen å gjøre ingenting ;) hehe

Neinei, man må jo ikke alltid ha middag:) Jeg er skikkelig middagsmenneske da:D
Usj da, skjedd noe? Eller bare typ stått opp på feil ben dag?

Trening har gått bra denne uka så lenge jeg holder meg unna kontakt og kondisjonstrening. Styrke og teknikk går fint :D

Svigerinna mi som er odel, men hun er ikke så gira og det blir nok vi som tar over etterhvert. Men det blir nok noen år til ;)

Så bra. Er nok gøy å få leke litt med andre barn og :)
Er det mange åpne barnehager rundt omkring dere?

Så bra da:) Håpe du kan holde på med treningen lenge fremover også da:)

Åja, skjønner. For dere vil ?:)
Jeg kunne ikke tenkt meg det, men syns det er synd det ikke går i arv. Min søster kan heller ikke tenke seg ta over nemlig.

Det er ganske mange ja:D Om ikke like i nærheten så er det greie avstander med bil og bybane. Den vi skal teste ut til uken ligger i sentrum for eks, og da tenker jeg vi tar bybanen ned:)

Back
Topp