Hadde han fortsatt vondt i magen etter du fortalte det da?hehe måtte pent fortelle han at godteri hjelper ikke om man har vondt i magen dessverre, så han må nok vente til lørdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde han fortsatt vondt i magen etter du fortalte det da?hehe måtte pent fortelle han at godteri hjelper ikke om man har vondt i magen dessverre, så han må nok vente til lørdag![]()
Haha...så lurthaha 3 åringen : Jeg har så vondt i magen jeg, så jeg må få godteri jeg![]()
God dagGod dag ffolkens!
Hva gjør dere i dag?
God morgenGod morgen allesammen!
God dag ffolkens!
Hva gjør dere i dag?
Off da. God bedring!God dag
Ligger hjemme på sofaen med omgangssyken ..
Du da?
haha 3 åringen : Jeg har så vondt i magen jeg, så jeg må få godteri jeg![]()
God dag
Du da?
God dagGod dag ffolkens!
Hva gjør dere i dag?
Auch da,god bedringGod dag
Du da?
Off da. God bedring!![]()
HuffRiktig god bedring!!
![]()
Takk for detAuch da,god bedring
Har gått tur, trent litt styrke, nåer det snart jobb.
Dere får ved av han?Eller bare han som har kjøpt til dere?
Så flink
Vi har vært i åpen barnehage i dag![]()
Var på jobb til kl 13. Innom den firbeinte nå, så middag litt senere. Så netflix reste. Av kvelden. Kanskje vaske litt klærGod morgen
Dagens planer!?
Er visst litt fraværende om dagen jeg..hatt en del å gjøre i forbindelse med treningen
Svigerfar eier en gård med et par hundre mål skog, og selger ved, så vi får gratissamboer pleier å hjelpe til med hogginga da. Veldig kjekt
Så gøy med åpen barnehage da![]()
Det er lovGår det bra med treningen?
![]()
Oh,så greit daSkal ikke ta over gården på sikt da
? Jeg er odelsjente, men blir ikke noe gård her
![]()
Veldig gøy. Han stortrives. Har vært i dag også![]()
Neste uke tenkte jeg prøve en annen en også![]()
Nå er lasagnen ferdiglaget og venter bare på å komme inn i ovnen. Sulten så skal bli godtHva skal dere ha til middag idag?
![]()
Føler ikke for å lage noe her.
Humøret er ikke helt på topp i dag, så har egentlig bare lyst til å sitte i sofaen å gjøre ingentinghehe
Trening har gått bra denne uka så lenge jeg holder meg unna kontakt og kondisjonstrening. Styrke og teknikk går fint
Svigerinna mi som er odel, men hun er ikke så gira og det blir nok vi som tar over etterhvert. Men det blir nok noen år til
Så bra. Er nok gøy å få leke litt med andre barn og
Er det mange åpne barnehager rundt omkring dere?