Off... satser på at det hjelper litt når du har fått sovet ordentlig ut![]()
Håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off... satser på at det hjelper litt når du har fått sovet ordentlig ut![]()
Håper detDet største problemet er vel at det henger igjen fra jobbehelgen min... men men det roer seg vel snart
![]()
Ahh okei... Krysser fingrene for detIkke noen god følelse å gå rundt å føle seg konstant trøtt
![]()
Nope men satser på en ny og bedre dag i morgen![]()
Lagt på sofan mesteparten av tiden![]()
Håper du får en fin og våken dag imorgen![]()
Deilig det da
Sovna på sofaen her
Nå skal visst mannen på fotballtrening, så jeg får se om jeg finner noe å se på![]()
Sov på sofaen når jeg kom hjem fra jobb og har hvert våken i ca 2,5 time men nå er det natta igjen for meg haha
Sov på sofaen når jeg kom hjem fra jobb og har hvert våken i ca 2,5 time men nå er det natta igjen for meg haha
Høres ut som en flott dag
Jobben var helt grei, litt stille bare![]()
God kveld jenter![]()
Står til?
God kveld
Hjemme alene med vofsen her, så jeg leser på bv siden det ikke er noe spennende på tv![]()
Hihi, okHvordan er formen da? Kvalm, trøtt etc?
Nei, fant ingenting spennende selv...så på masterchef i sted da, det syns jeg er gøy![]()
Formen er fin her. Litt trøtt og lavt blodtrykk, men skal klare å leve med det siden jeg ikke jobberhehe
Klarte å trene igjen i går, så det var deilig. Så lenge jeg holder meg unna de hardeste kondisjonsøvelsene
Tenkte jeg skulle se på fødeavdelingen, men det begynner jo ikke før 2230
Hvordan gikk svømminga i dag?![]()
God kveldGod kveld alle sammenHva gjør dere på en tirsdags kveld?
Selv sitter jeg henslengt i sofaen å nyter stillheten og funderer på om jeg skal begynne å skrive litt i babyboken![]()
Ok, godt det går såpass![]()
Så flink du er som fikk trent også daWeehoo
Såpass sent ja, kjedelig. Jeg er nok våken da, men for trøtt til å følge med![]()
Det gikk kjempe fintHan ble tydelig glad og begynte le når vi kom uti bassenget. Hoppet fra kanten mange ganger
Så flink atte
![]()
God kveld
Nettopp sett gårsdagens episode av Insider!
Skal nok klare å få det med meg siden jeg ikke må tidlig opp i morgen
Deilig å få trent litt igjen, men merker at det er lenge siden...hehe
Så bra han trives i vannet da. Gleder meg til jeg kan dra på babysvømming med min jeg. Jeg var med søstera mi da nevøen min var liten, og det var jo sååå gøy![]()