Skravletråd :)

Deilig det da :)
Sovna på sofaen her :p
Nå skal visst mannen på fotballtrening, så jeg får se om jeg finner noe å se på :)

Sov på sofaen når jeg kom hjem fra jobb og har hvert våken i ca 2,5 time men nå er det natta igjen for meg haha

Sov på sofaen når jeg kom hjem fra jobb og har hvert våken i ca 2,5 time men nå er det natta igjen for meg haha

Sovner snart igjen jeg og :p haha
Usikker på hvor lenge jeg sov tidligere da.

Du får sove godt i natt da ;)

God kveld :)
Hjemme alene med vofsen her, så jeg leser på bv siden det ikke er noe spennende på tv :p

Hihi, ok:) Hvordan er formen da? Kvalm, trøtt etc?
Nei, fant ingenting spennende selv...så på masterchef i sted da, det syns jeg er gøy:D

Hihi, ok:) Hvordan er formen da? Kvalm, trøtt etc?
Nei, fant ingenting spennende selv...så på masterchef i sted da, det syns jeg er gøy:D

Formen er fin her. Litt trøtt og lavt blodtrykk, men skal klare å leve med det siden jeg ikke jobber ;) hehe

Klarte å trene igjen i går, så det var deilig. Så lenge jeg holder meg unna de hardeste kondisjonsøvelsene :)

Tenkte jeg skulle se på fødeavdelingen, men det begynner jo ikke før 2230 :o

Hvordan gikk svømminga i dag? :)

Formen er fin her. Litt trøtt og lavt blodtrykk, men skal klare å leve med det siden jeg ikke jobber ;) hehe

Klarte å trene igjen i går, så det var deilig. Så lenge jeg holder meg unna de hardeste kondisjonsøvelsene :)

Tenkte jeg skulle se på fødeavdelingen, men det begynner jo ikke før 2230 :eek:

Hvordan gikk svømminga i dag? :)

Ok, godt det går såpass:)
Så flink du er som fikk trent også da:D Weehoo
Såpass sent ja, kjedelig. Jeg er nok våken da, men for trøtt til å følge med:P

Det gikk kjempe fint:D Han ble tydelig glad og begynte le når vi kom uti bassenget. Hoppet fra kanten mange ganger:D Så flink atte:D

Ok, godt det går såpass:)
Så flink du er som fikk trent også da:D Weehoo
Såpass sent ja, kjedelig. Jeg er nok våken da, men for trøtt til å følge med:P

Det gikk kjempe fint:D Han ble tydelig glad og begynte le når vi kom uti bassenget. Hoppet fra kanten mange ganger:D Så flink atte:D

Skal nok klare å få det med meg siden jeg ikke må tidlig opp i morgen ;)
Deilig å få trent litt igjen, men merker at det er lenge siden...hehe:p

Så bra han trives i vannet da. Gleder meg til jeg kan dra på babysvømming med min jeg. Jeg var med søstera mi da nevøen min var liten, og det var jo sååå gøy :D

Skal nok klare å få det med meg siden jeg ikke må tidlig opp i morgen ;)
Deilig å få trent litt igjen, men merker at det er lenge siden...hehe:p

Så bra han trives i vannet da. Gleder meg til jeg kan dra på babysvømming med min jeg. Jeg var med søstera mi da nevøen min var liten, og det var jo sååå gøy :D

Det er bra, da må du kose deg med det;)
Ja, kommer vel kanskje fort ut av form. Selv er jeg dårlig på å trene:confused:

Ja, du må begynne med mini:D Er så gøy alt han har lært og hvor flink og trygg han har blitt :D

Back
Topp