Nr 4 på vei

Emeline

Flørter med forumet
I grunn ikke helt etter planen, fra før har jeg 3 jenter
Oul viste gutt, og kan si meg så fornøyd :) endelig en prins i hus :happy093
Aldri har jeg følt meg så god i form som jeg er også, til tider trøtt men overlever :)
Etter siste jenta mi kom til verden var jeg veldig plaget med det enne og der andre. Har vært redd for at det skulle bli være nå..
Flere som føler seg tipp topp? :Heartred
Kan det skyldes at enn er bedre i form med gutt enn jente.. Erfaringer?
 
Her er jeg 17 uker på vei.. Deilig og kunne se magen vokser
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    225,2 KB · Visninger: 50
I grunn ikke helt etter planen, fra før har jeg 3 jenter
Oul viste gutt, og kan si meg så fornøyd :) endelig en prins i hus :happy093
Aldri har jeg følt meg så god i form som jeg er også, til tider trøtt men overlever :)
Etter siste jenta mi kom til verden var jeg veldig plaget med det enne og der andre. Har vært redd for at det skulle bli være nå..
Flere som føler seg tipp topp? :Heartred
Kan det skyldes at enn er bedre i form med gutt enn jente.. Erfaringer?
Jeg har jente i magen nå og har mye mer plager enn forrige graviditet. Følte meg i kjempeform stort sett hele svangerskapet med gutten min☺️
 
Jeg har jente i magen nå og har mye mer plager enn forrige graviditet. Følte meg i kjempeform stort sett hele svangerskapet med gutten min☺️
Merkelig det der, får håpe du får den hjelpen og den veiledningen du trenger :)
Jeg fikk nemlig ikke muligheten til det siste graviditet da jeg var for det meste innlagt på sykehus. Hadde nyre problemer og trudde i grunn jeg skulle dø. :confused:
Men nå har de fulgt meg nøye opp med Fysoterapaut, lege og jordmor. Føler meg trygg nå tross til forige historie :)
Når har du termin?
 
Merkelig det der, får håpe du får den hjelpen og den veiledningen du trenger :)
Jeg fikk nemlig ikke muligheten til det siste graviditet da jeg var for det meste innlagt på sykehus. Hadde nyre problemer og trudde i grunn jeg skulle dø. :confused:
Men nå har de fulgt meg nøye opp med Fysoterapaut, lege og jordmor. Føler meg trygg nå tross til forige historie :)
Når har du termin?
Sliter veldig med bekkenet, men er begynt med fysio nå. Så får håpe det hjelper på litt☺️ Har termin 9. Juni ☺️
 
Sliter veldig med bekkenet, men er begynt med fysio nå. Så får håpe det hjelper på litt☺️ Har termin 9. Juni ☺️

Det sies at det er mer vanlig og få dette ved 2 svangerskap.
Godt du har fått fyso - timer nå :)
Er du med å svømmer også?
Helt hærlig, men må innrømme at enn kunne trodd jeg hadde 3 i promille ved øvelser xsmile9
Lykke til videre i svangerskapet :)
 
Første klær er kjøpt inn.. Gud det er så smått :love017
Tenker det blir en gutt med masse oppmerksomhet fra alle jentene :happy112
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    839,5 KB · Visninger: 27
Det sies at det er mer vanlig og få dette ved 2 svangerskap.
Godt du har fått fyso - timer nå :)
Er du med å svømmer også?
Helt hærlig, men må innrømme at enn kunne trodd jeg hadde 3 i promille ved øvelser xsmile9
Lykke til videre i svangerskapet :)
Dårlig med svømmemuligheter her jeg bor dessverre.. Men satser på at fysio og trening holder det i sjakk☺️
 
En stund siden jeg har vært her nå.
Jeg koser meg Max om dagen, nyter hver dag som magen vokser :)
Jeg har en aktiv gutt i magen om dagen, nyter det vell så lenge :)

Det har gått litt ups and downs, med tanke på formen min. Jeg hadde i uke 24 min desidert værste periode. Sensetiv for det meste, halsbrann og ikke nok med det enn enormt tap av energi..
Uke 25 syntes jeg det begynner og bli bedre, føler meg fæl om dagen.. Det hsr jeg i grunn følt en stund, null utstråling.
Jeg regner meg å komme meg gjennom og kanskje litt mer opp enn det som har vært.

Jeg føler nok mer kos med barn nr 4 (en veit jo hvor fort ting går), enn jeg kanskje gjorde den gang.. Eller jeg har kanskje glemt det hele.
Tider går altfor fort, og jeg kan ikke annet enn å si jeg nyter tiden fremover nå :)
Med trening for bekkenløsning ser ddt ut til å gå enda bedre enn det noen gang har gjort. Det er vell merkelig at slike opplysninger aldri kom frem den gang selv om legen viste jeg ikke kunne gå!
Jeg har gjort mine tanker om det denne gangen, derfor informerer jeg legen min at slik burde alle gravide vært informert om.
Med god behandling/oppfølging kan man minske risiko for at man ikke sliter i etterkant. Jeg sleit i 5 år etter barn nr 3, jeg hadde en rygg som låste seg, hofter som var vonde til å bevege seg (strålinger fra rygg og ned til bein).
Etter oppstart trening har alt endret seg, jeg sliter ikke så mye nå, jeg bare nyter det :)

Jeg syntes vel det er litt trist og se de andre barna så store, hvor har tiden blitt av!??
Jeg tenker og tenker, men tiden den får man bare ikke igjen. Jeg syntes den går altfor fort enn det jeg ønsker.
 
Syns også tiden flyr av sted. Plutselig hadde jeg en skoleunge!! Derfor gleder jeg meg til denne permisjonen fordi den stopper liksom tiden litt, og jeg får nyte dagene med barna mine og vært mer tilstede i hverdagen :)

Kan man finne treningsprogram på nettet?

God lørdag! :)
 
Syns også tiden flyr av sted. Plutselig hadde jeg en skoleunge!! Derfor gleder jeg meg til denne permisjonen fordi den stopper liksom tiden litt, og jeg får nyte dagene med barna mine og vært mer tilstede i hverdagen :)

Kan man finne treningsprogram på nettet?

God lørdag! :)

Om du sliter med bekken, rygg anbefaler jeg deg på det sterkeste og få hendvisning til Fysoterapaut for gravide :)
Det er noe av det beste behandlingen jeg noen gang har fått :)
Enn kan nok få informasjon på nett, men blir gjerne ikke den rette behandlingen som man kanskje trenger :)

Jeg har kommet ditt jeg nyter ukene mine, jeg teller ikke lengere ned til termin, bare nyter drt :)

Trist samt vemodig med skolebarn, selv har jeg 3 jenter og siste skal begynne på skolen nå.. Det er først ved skolestart at man skjønner at tiden løper fra oss.

Nå er det tilbake på begynnelsen og jeg kan ikke annet enn å nyte den tiden slm kommer :)

Ha en flott lørdag du også :)
 
image.jpg

Nyter dagene mine om dagen, ifølge gravid app skal det nå være inne for en av mine beste dager.. Og det stemmer 100% :)

Syntes magen kommer seg fort nå, kjenner spark ganske godt samt. Som man kan se hans tydelige bevegelser fra utsiden :)

Far er kry, gru-gleder seg til han kommer ut :)
Vi står midt i en flytteprosses og jeg kan ikke annet enn å glede meg til vi kommer i hus :)
Jeg har for første gang vært veldig forbredt, kjøpt inn masse utstyr som man trenger.. Nå er det kun detaljene som kan kjøpes inn :)
 
Back
Topp