Våre er aldri tommeJa, min ble helt tom, så gikk mannen og dusja.. Så nå er den ikke tom også skal jeg dusje etterpå.. He he.. Så må nok vaske en maskin i morgen igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våre er aldri tommeJa, min ble helt tom, så gikk mannen og dusja.. Så nå er den ikke tom også skal jeg dusje etterpå.. He he.. Så må nok vaske en maskin i morgen igjen![]()
Nei, min var tom en halvtimeVåre er aldri tomme
Veldig greit å arve store dyre ting.Da har vi spist lunsj, men blir tour de ski før vi kjørerarvet tripptrappstol herfra som vi får meg oss :-D helt topp å arve altså!
Har ikke opplevd det her vi bor nå heller..Våre er aldri tomme
Absolutt.. hittil har vi arva tripptrapp, sprinkelseng, stellebord, vippestol, voksipose, bhg vogn, babycall, lekematte... vogn har mamma og pappa spandert.. eneste jeg har kjøpt er kommode, bilsete, bæresele, madrass til senga, dyne til vogn og klær.. mangler lekegrind i tre, badebalje og newbornseat til tripptrappen.. vi er heldigeVeldig greit å arve store dyre ting.
God daggod dag
har dere hatt en fin dag?
Det er dere helt klart, arvet kun en tripp trappstol vi.Absolutt.. hittil har vi arva tripptrapp, sprinkelseng, stellebord, vippestol, voksipose, bhg vogn, babycall, lekematte... vogn har mamma og pappa spandert.. eneste jeg har kjøpt er kommode, bilsete, bæresele, madrass til senga, dyne til vogn og klær.. mangler lekegrind i tre, badebalje og newbornseat til tripptrappen.. vi er heldige![]()
Vært helt ok
Din?
God dag, ja, her har det vært fint
. Hos deg da?
Så koseligVeldig fin, kost oss ute i mange timer. Først måkte jeg og kengubarnetsnø , så lekte vi litt, før vi tok på oss ski og tok med nabogutten på en skirunde + en tur i akebakken.
Nå er det avslapping restenav kvelden.
Begge brødrene våre har nettopp hatt/og er ferdige med småbarn..Det er dere helt klart, arvet kun en tripp trappstol vi.
Så utrolig praktisk daBegge brødrene våre har nettopp hatt/og er ferdige med småbarn..de ventet vel på oss og sparte litt utstyr tror jeg ;-)
Ja, helt topp! så slipper vi å ha dårlig samvittighet hvis vi unner oss litt ekstra på andre tingSå utrolig praktisk da![]()
Vi skal pusse opp hele kjellern, men vaskerommet blir vel ca 12 kvm med vaskemaskin, tørketrommel og mye skapplass, strykebrett, og tørkemuligheter..![]()
Ja, det er planen.. stor skuff under til vaskemidler olHar såååå lyst på eige vaskerom! Er "litt" missunleg på alle som har det
Vil anbefale å få vaskemaskina og tørketrommelen opp i høgden, altså å bygga opp ein platå til dei, så kan du evt ha ei skuff osv under for å utnytta plassen.
Ja, det er planen.. stor skuff under til vaskemidler ol![]()
Har vaskerom. Men det skulle gjerne vært større!Har såååå lyst på eige vaskerom! Er "litt" missunleg på alle som har det
Vil anbefale å få vaskemaskina og tørketrommelen opp i høgden, altså å bygga opp ein platå til dei, så kan du evt ha ei skuff osv under for å utnytta plassen.
Hehe.. blir gøy å planlegge! Blir hth innredning der..No sikla eg![]()
Hehe.. blir gøy å planlegge! Blir hth innredning der..