Felles skravle 2015

Veldig greit å arve store dyre ting.
Absolutt.. hittil har vi arva tripptrapp, sprinkelseng, stellebord, vippestol, voksipose, bhg vogn, babycall, lekematte... vogn har mamma og pappa spandert.. eneste jeg har kjøpt er kommode, bilsete, bæresele, madrass til senga, dyne til vogn og klær.. mangler lekegrind i tre, badebalje og newbornseat til tripptrappen.. vi er heldige :-)

Absolutt.. hittil har vi arva tripptrapp, sprinkelseng, stellebord, vippestol, voksipose, bhg vogn, babycall, lekematte... vogn har mamma og pappa spandert.. eneste jeg har kjøpt er kommode, bilsete, bæresele, madrass til senga, dyne til vogn og klær.. mangler lekegrind i tre, badebalje og newbornseat til tripptrappen.. vi er heldige :)
Det er dere helt klart, arvet kun en tripp trappstol vi.

Veldig fin, kost oss ute i mange timer. Først måkte jeg og kengubarnetsnø , så lekte vi litt, før vi tok på oss ski og tok med nabogutten på en skirunde + en tur i akebakken.
Nå er det avslapping restenav kvelden.
Så koselig:)

Det er dere helt klart, arvet kun en tripp trappstol vi.
Begge brødrene våre har nettopp hatt/og er ferdige med småbarn.. :-) de ventet vel på oss og sparte litt utstyr tror jeg ;-)

Vi skal pusse opp hele kjellern, men vaskerommet blir vel ca 12 kvm med vaskemaskin, tørketrommel og mye skapplass, strykebrett, og tørkemuligheter.. :-)

Har såååå lyst på eige vaskerom! Er "litt" missunleg på alle som har det :P
Vil anbefale å få vaskemaskina og tørketrommelen opp i høgden, altså å bygga opp ein platå til dei, så kan du evt ha ei skuff osv under for å utnytta plassen.

Vil anbefale å få vaskemaskina og tørketrommelen opp i høgden, altså å bygga opp ein platå til dei, så kan du evt ha ei skuff osv under for å utnytta plassen.
Ja, det er planen.. stor skuff under til vaskemidler ol :-)

• Liker
Reactions: EJ
Har vaskerom. Men det skulle gjerne vært større!
Har kjøpt slik sokkel med skuff. Gleder meg til sambo kommer hjem og fikser:)

• Liker
Reactions: EJ
Hehe.. blir gøy å planlegge! Blir hth innredning der..

Me må kjøpa nytt hus i løpe av 1-2 år og da har eg eit krav som gubben ikkje kan nekta på: VASKEROM - skal ha plass til vaskemaskin, tørketrommel, oppbevaring, sånn vaskekum, skotørkar, plass til å tørka kle osv ❤️
Er lov å drøyme :P

Back
Topp