Lillefrø15
Forumet er livet
Natta jenter
. Tar kvelden jeg
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta og sov godtNatta jenter. Tar kvelden jeg
.
Jeg sniker fra senga mens jeg venter på at mannen skal bli ferdig på badet.Natta jenter. Tar kvelden jeg
.
Natta og sov godt
Sov godt jenterJeg sniker fra senga mens jeg venter på at mannen skal bli ferdig på badet.
Så natta, ja
God natt- jeg skal våke litt tilNatta jenter. Tar kvelden jeg
.
Har også kommet meg oppi sengenJeg sniker fra senga mens jeg venter på at mannen skal bli ferdig på badet.
Så natta, ja
Jeg sniker fra senga mens jeg venter på at mannen skal bli ferdig på badet.
Så natta, ja
Natta og sov godt
Natta jenter. Tar kvelden jeg
.
Sov godt jenter![]()
God natt- jeg skal våke litt til![]()
Natta.. sitter å ser på film, så er oppe litt til..Har også kommet meg oppi sengen![]()
Og da bestemte frøkna seg for at det er morgen, så her sitter jeg, etter alt for sent i seng i går kveld og dårlig søvn, stup trøtt.
Våknet alt for tidelig jeg ogOppdatering kl 06:10
2. Lilleblomst_15 1078
4. Musemor med to små og en i magen 733
7. Lillefrø15 686
9. Sara 640
16. lizzed 421
36. Kengu 217
52. Lanterne 152
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 710 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 4 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Våknet alt for tidelig jeg og
God morgen
Takk for oppdatering!
Her er det bare minsten som er oppe, og hun kommer ikke inn til oss.Jeg har jaget mannen på badet med ungene, så jeg ligger enda, men jeg klarer jo ikke sove.
De våknet for en time siden, og kom hit og har holdt halloi i senga vår siden.
Da må jeg skravle en del. Ligger nesten alltid 20 etter.. Hadde vært greit med et forsprang i stedeOppdatering kl 06:10
2. Lilleblomst_15 1078
4. Musemor med to små og en i magen 733
7. Lillefrø15 686
9. Sara 640
16. lizzed 421
36. Kengu 217
52. Lanterne 152
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 710 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 4 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Er ikke bestandig like greit det der.Da må jeg skravle en del. Ligger nesten alltid 20 etter.. Hadde vært greit med et forsprang i stede.
Har ingen andre planer enn å vekke mannen om en times tid, få han om barna avgårde og legge meg.God morgen jenter. Hva står på planen deres i dag? Her snør det
![]()
Våre er greie sånn i det minste. De sover på samme rom, men vekker ikke den andre, de går på do og kommer hitHer er det bare minsten som er oppe, og hun kommer ikke inn til oss.
Hun går inn og vekker storebror.
Vi våkner av at vi hører en småsur gutt.
Tokk opp frøkna, og han sov videre