Snakker om å kjøpe en til slik at vi kan komme oss litt rundt i permisjonen.Vi har to biler![]()
Bussene går så alt for sjeldent her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakker om å kjøpe en til slik at vi kan komme oss litt rundt i permisjonen.Vi har to biler![]()
Uff daIkke i det hele tatt.
Ha store problemer med å gå nå
Går til fysio en gang i uke, men har hatt et lite opphold nå som det har vært juleferie.Uff da. Går du til fysio?
Hva er det dere har til denne tacoen?
Det hørtes slitsomt ut... Jeg kan ha sånt til vogn, eller vugga/senga på dagtid ja. Men i senga vår, nei. Det tror jeg at jeg dropper det.Dersom du syr den selv kan du vel legge kanten inn i en egen pose før du syr den inn, og ha et hull i trekket med borrelås eller noe slik at du kan ta den ut ved amming
Jeg klarer ikke å samsove.
Blir bare liggende våken og er liv redd for å legge meg oppå babyen i søvne
Vi sover godt. Ingen legger seg på babyen, det gjør man ikke. Det er enkelt, jeg ammet etter ett par mnd i halvsøvne rett og slett. Det er så enkelt. Og for oss naturlig.Det jeg ser for meg for min del også..![]()
Ja, det er litt dumt med ferie, men sånn skjer.. Har du noen strekke øvelser da?Går til fysio en gang i uke, men har hatt et lite opphold nå som det har vært juleferie.
Har også fått meg krykker
Veldig praktisk, men koster litt daSnakker om å kjøpe en til slik at vi kan komme oss litt rundt i permisjonen.
Bussene går så alt for sjeldent her
Helt enkelt
Lefser, kjøttdeig, salat, tomat, agurk, paprika, ost. Noen ganger minitubs og/eller chili, og en sjelden gang tacosaus siden det bare er mannen som spiser det. Ikke veldig meksikansk, men sånn vi liker det.
Det har jeg, og de gjør jegJa, det er litt dumt med ferie, men sånn skjer.. Har du noen strekke øvelser da?
Bare at stemningen er totalt snudd da guttungen fikk raserianfall fordi tvspillet måtte slås av (lagre til senere) fordi maten var klar.Så koselig. Fikk tårer i øya her
. Det er ubeskrivelig lykke når hele familien har tid til å sitte sammen, så skjønner at barna jubler
.
Så bra tr har dratt. Kos dere masse
![]()
Penger er ikke noe problem. Det har vi råd tilVeldig praktisk, men koster litt da
Det jeg mener er litt at vi altså ikke har så mye av det som "skal ligne på meksikansk", sånn utover krydderet på kjøttdeigen kanskje.Nå er ikke taco meksikansk i utgangspunktet, men noe som er laget for å lign på meksikansk-smak.
Vi har tubs, minitubs, karbonadedeig med taco-krydder, saus, paprika, agurk, mais, hjemmelaget gucomole, salat, rømme og ost.
Det er det som er så fint med taco, det er slik "man tar hva man har lyst på"-matDet jeg mener er litt at vi altså ikke har så mye av det som "skal ligne på meksikansk", sånn utover krydderet på kjøttdeigen kanskje.
Takk for oppdateringOppdatering kl 17:35
2. Lilleblomst_15 1022
5. Musemor med to små og en i magen 684
7. Lillefrø15 636
9. Sara 595
16. lizzed 409
38. Kengu 201
51. Lanterne 146
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 645 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så braDet har jeg, og de gjør jeg
SkjønnerBare at stemningen er totalt snudd da guttungen fikk raserianfall fordi tvspillet måtte slås av (lagre til senere) fordi maten var klar.
Jeg har kort lunte. Og når han hyler, sparker og slår, ja da mister jeg fatningen og sier at han er ikke gammel nok til å ha sånt spill, kanskje ikke før han er sju.
Jeg har mistet den lille matlysta jeg hadde. Jeg ble akutt kvalm på fredag. Sikker pga letrozol, det er vanlig. Og kvalm har jeg lite lyst på mat. Med sånt sinne føler jeg dagen er ødelagt, jeg har ikke lyst på mat, og heller ikke på sex. Jeg er sur. Jeg overreagerer i massevis og vet det. Det ordner seg nok. Men den koselige familietiden... Den brast.
Så bra. Lager mannen middag i dag?
![]()