Skravletråd :)

Bare nesten ;) :p hehe

Deilig med slike helger innimellom:)
Her er det taekwondograderinger hele helgen, så det blir vel å være der å hjelpe til så godt jeg kan :) på søndag skal jeg være med som en slags sensor for "mine" barn♡
Høres ut som en morsom helg da:D
Hvor ofte er det slike graderinger??

Høres ut som en morsom helg da:D
Hvor ofte er det slike graderinger??

Blir nok veldig gøy :D kjedelig at jeg ikke får gradert selv, men viktigst å passe på baby ;)

Det er 2 ganger i året, en i Januar og en i Juni. Kanskje jeg skal gradere i Juni? Første som høygravid :p hahaha

Blir nok veldig gøy :D kjedelig at jeg ikke får gradert selv, men viktigst å passe på baby ;)

Det er 2 ganger i året, en i Januar og en i Juni. Kanskje jeg skal gradere i Juni? Første som høygravid :p hahaha
Det hadde vært kult, så det synes jeg du skal gjøre..

Tusen takk ,følte meg plutselig skikkelig gammel;)

Haha. Hvor gammel var du da dere ble sammen da?
Du er ikke gammel før du er 50 :p hahaha

Det hadde vært kult, så det synes jeg du skal gjøre..
Hadde jo det, men er vel ikke helt gjennomførbart 2-3 uker før termin. Om jeg følger trenden i familien blir vel førstemann født ca 2 uker før. Litt kjedelig om vannet går midt under graderinga :o hahaha

Haha...det hadde tatt seg ut:p
Du får vel sjansen igjen;)

Haha...det hadde tatt seg ut:p
Du får vel sjansen igjen;)

Joda, gjør nok det. Kommer jo helt an på hvordan formen er etter fødsel og med en liten i hus, men har et mål om å prøve å få til neste januar :)
Får ta det som det kommer :)

Teoretisk sett så skulle jeg gradert til svart sommeren 2016, men det blir nok ikke realistisk før 2018 vil jeg tro.
Tidligst sommeren 2017.

Back
Topp