Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare noen torsdager i året. Annenhver måned eller noe tror jegEr det hver torsdag?
Hadde du ønsket deg det?Elektronisk blodtrykksmåler som jeg fikk av mannen til jul![]()
Jeg ogsåVar vi der samtidig?
![]()
![]()
Jeg var det i 5-6 tiden. Husker ikke helt. Hentet meg sånn Libero Babyboks og handlett litt smått. Blant annet til fødebaggen. Liker å være tidlig uteBare noen torsdager i året. Annenhver måned eller noe tror jeg![]()
Hadde du ønsket deg det?![]()
Jeg var der allerede klokken 11. Måtte sikre meg noen kneippbrød og kylling før det ble tomtJeg var det i 5-6 tiden. Husker ikke helt. Hentet meg sånn Libero Babyboks og handlett litt smått. Blant annet til fødebaggen. Liker å være tidlig ute![]()
![]()
HeheJeg var der allerede klokken 11. Måtte sikre meg noen kneippbrød og kylling før det ble tomt![]()
Hei jenter! Driver dere med i kveld?
Aner ikke. Over 90 dager siden forrige tr..Hehe
Når har du ikm forresten?
Vært med gyn? Var nå i januar det sant?
Whaaat? 90 dager?Aner ikke. Over 90 dager siden forrige tr..Har time 29.januar
![]()
Hadde helt fine sykluser på 28-30 dager i 19 pp'er. pp20 varte i 41 dager og pp21 har vart i over 90...Whaaat? 90 dager?
Det er jo ikke så lenge til. Den dagen skal jeg faktisk til legen![]()
Ånei. Så rart! Og irriterende! Hva kan det ha seg daHadde helt fine sykluser på 28-30 dager i 19 pp'er. pp20 varte i 41 dager og pp21 har vart i over 90...![]()
Jeg aner virkelig ikke. Det som er så utrolig frustrerendes :/Ånei. Så rart! Og irriterende! Hva kan det ha seg da?
Hadde helt fine sykluser på 28-30 dager i 19 pp'er. pp20 varte i 41 dager og pp21 har vart i over 90...![]()
Håper hun finner ut av det og det finnes en rask løsningJeg aner virkelig ikke. Det som er så utrolig frustrerendes :/
Hihi...Fjordland kylling i sursøt sausSkjønner jeg godtHåpe dagens middag var bedre
![]()
HeiHei jenter! Driver dere med i kveld?
Rolig kveld eller?Hei
Sitter på jobb på flyplassen![]()
Jobber du på en flyplass?Hei
Sitter på jobb på flyplassen![]()