haha ja de kan jo hendeFolk har lite penger etter jula tipper jeg...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha ja de kan jo hendeFolk har lite penger etter jula tipper jeg...![]()
må si jeg missunner de som slipper å dra opp unga så tidlig hver dag, her har jeg måtte det hver dag etter hun begynte i barnehagenJa, de er det. Mannen har nettopp fått ny turnus med nesten vare tidligvakter, så nå må de i bhg kl 7 om jeg skal rekke skolen og jobb samtidig. Har heldigvis mye fri og seine forelesninger.
Bryr meg ikke om militæret jeg hellerjo, holder på å kjøre ut hver gang det kommer blålys bak meg jeg. Har respekt for nesten alle i uniform, bortsett fra militære![]()
Haha...tro meg det hører jeg hver dagDet er vel det rykte med latekshansken, glidemiddel og finger i rompa![]()
Men da har vi gjort noe rett dahaha ok, men je er nå litt bekymra når je ser kollegene dine![]()
Tenker du kan ta det helt med rokanskje je ikke treng å være så redd da, for ellers har jeg jo ikke noe ulovlig![]()
Håper dere også får en fin dagTitter innom før snuppa skal vekkesha en fin dag alle sammen
![]()
Møkkavær!!Titter innom etter at vi har kommet i klærne begge 2....
Da er det vel bare å få på uteklær å komme seg ut i dritt været, når je la meg i går var det 1 minus og snø, nå er det 4 varmegrader og regn. ... fysj
Takk det samme til degHåper dere også får en fin dag![]()
Er faktisk sol her nå og skal bli kaldt igjenMøkkavær!!
Her sprutregner det også...
Takk for det, snuppaTakk det samme til deg![]()
Sol her også gittEr faktisk sol her nå og skal bli kaldt igjen![]()
Haha...tro meg det hører jeg hver dag![]()
Hehe hun startet med å kunne bruke 47 da ;-)Haha ja da er det vel en årsaknå er vel både jeg og xen rundt 1.70 også, men dette er jo så individuelt. Ble reint misunnelig je nå. Er så vedmodig med alle klærne som blir pakket bort
Haha du får trene skikkelig da ;-)Jeg bare raser opp i vekt je så je er nok lik RonjaR. ..![]()