Skravletråd :)

Levert kengubarnet på skolen
gått en tur
Tatt situps og planken
Spist frokost

Snart dusje og sette på en vaskemaskin, jobb etterhvert.

Ja stemmer det :P det tenker jeg aldri på, man tjener vel ikke så mye på det uansett ?
3%. Vanligvis er det jo 1% så om man først skal handle en del er det jo lurt å gjøre det i dag :)

Handler alltid på mandager :P handler for hele uka :)
Jeg bruker handle for hele uka fredager :) Kjøper brus og godteri som kun skal vare i helgen :p

Sitter her hjemme, og det er helt stille rundt meg. Sambo er på jobb og lillegutt har sin første dag alene i barnehagen idag, etter at han begynte i ny barnehage på tirsdag. Blir rart å være alene hjemme etter å hatt lillegutt hjemme sammen med meg i hele desember <3 Men det er nok å gjøre her hjemme, så jeg får vel surra bort noen timer på vasking av klær, bretting av klær og rengjøring. Lurer på om jeg skal få surret meg til å pakke fødebagen også, ettersom det begynner å nærme seg termin :) <3

Har dere noen planer for dagen?

Sitter her hjemme, og det er helt stille rundt meg. Sambo er på jobb og lillegutt har sin første dag alene i barnehagen idag, etter at han begynte i ny barnehage på tirsdag. Blir rart å være alene hjemme etter å hatt lillegutt hjemme sammen med meg i hele desember <3 Men det er nok å gjøre her hjemme, så jeg får vel surra bort noen timer på vasking av klær, bretting av klær og rengjøring. Lurer på om jeg skal få surret meg til å pakke fødebagen også, ettersom det begynner å nærme seg termin :) <3

Har dere noen planer for dagen?

Er også heime aleine for første gong på lenge! Gubben er på jobb og Jr er i bhg aleine for første gong. Han starta på mandag. Er sååå rart!
Men eg skal ikkje vaske eller noko slikt i dag. Eg skal prøva å sove litt da eg er blitt sjuk :( Bhg bakteriar er noko skit :P

Er også heime aleine for første gong på lenge! Gubben er på jobb og Jr er i bhg aleine for første gong. Han starta på mandag. Er sååå rart!
Men eg skal ikkje vaske eller noko slikt i dag. Eg skal prøva å sove litt da eg er blitt sjuk :( Bhg bakteriar er noko skit :p

Det er en rar følelse, når man er vandt til å ha noen rundt seg hele tiden :P Ååå, så kjedelig. Godt du har huset for deg selv da og kan slappe av litt og ta igjen litt søvn. Frister veldig å legge meg kjenner jeg, men har nødt til å få gjort noe her hjemme når jeg først har muligheten og er hjemme alene ;) Så får jeg heller slenge meg litt på sofaen når jeg er ferdig :)

Men eg skal ikkje vaske eller noko slikt i dag. Eg skal prøva å sove litt da eg er blitt sjuk :( Bhg bakteriar er noko skit :p

God bedring!! Syk her å.. noe herk..

Back
Topp