Skravletråd :)

Mhm, da holder man mer ut med husarbeidet:D
Er du utdannet innen helse og omsorg? :)

Man gjør det :)
Jeg er aktivitør, så egentlig ikke relevant utdannelse i forhold til bolig da. Selv om jeg faktisk ser god bruk for aktivitører i bolig og hehe

Man gjør det :)
Jeg er aktivitør, så egentlig ikke relevant utdannelse i forhold til bolig da. Selv om jeg faktisk ser god bruk for aktivitører i bolig og hehe

Aha...samme som bestevenninnen min det da:D
Ja, for all del. veldig nyttig:)

Aha...samme som bestevenninnen min det da:D
Ja, for all del. veldig nyttig:)

Ja det er det, bare så synd vi er så lite verdsatt. Hadde man bare tenkt litt lenger enn at vi liksom skal kunne hekle og strikke så er vi jo brukanes til så mye mer :) Men men vet ikke om det finnes noen aktivitør linje igjen i Norge jeg så det blir ikke så mange til av oss...

Ja det er det, bare så synd vi er så lite verdsatt. Hadde man bare tenkt litt lenger enn at vi liksom skal kunne hekle og strikke så er vi jo brukanes til så mye mer :) Men men vet ikke om det finnes noen aktivitør linje igjen i Norge jeg så det blir ikke så mange til av oss...

Venninnen min har slitt med å finne seg noe fast selv...Hadde det ikke vært for moren er sjef en plass så hadde hun nok ikke hatt enda kanskje:P

Venninnen min har slitt med å finne seg noe fast selv...Hadde det ikke vært for moren er sjef en plass så hadde hun nok ikke hatt enda kanskje:P

Ja det er et mareritt. Jeg har bare en liten fast stilling og ikke kommet høyere opp på 5 år... men men gir ikke opp ennå hehe og så lenge jeg får nok vakter til å klare meg (går mye i vikariater da heldigvis) så kommer jeg til å fortsette. Jeg har jo aldri jobba med noen annet og det er jo dette jeg ønsker det er bare så vanskelig å få fast stilling...

Gjør det:) du kan ikke gå slik.

Det som fungerer for å få meg til å sove er en hard kveldsøkt på senteret fra 21-22. Når jeg kommer hjem da slukner jeg med en gang!
Blir mer våken når jeg trener på kvelden jeg :P

Ja det er et mareritt. Jeg har bare en liten fast stilling og ikke kommet høyere opp på 5 år... men men gir ikke opp ennå hehe og så lenge jeg får nok vakter til å klare meg (går mye i vikariater da heldigvis) så kommer jeg til å fortsette. Jeg har jo aldri jobba med noen annet og det er jo dette jeg ønsker det er bare så vanskelig å få fast stilling...

Synd det skal være så vanskelig...spesielt når du har skole og utdanning.
Ja, så lenge du klarer deg og har en nogelunde fast inntekt:)

Kanskje det er håp for meg og da?

Det tror jeg:D Vanskeligste er jo ikke det å lage menyen da, det er jo enkelt. Men å planlegge i forhold til handlingen. Vitsen med det er jo ikke fly så mye på butiken og spare penger. Iallefall for oss;)

Synd det skal være så vanskelig...spesielt når du har skole og utdanning.
Ja, så lenge du klarer deg og har en nogelunde fast inntekt:)

Ja det er veldig trist, og det var ingen som ga oss beskjed når vi gikk på skolen om at vi burde tatt påbygging før læretiden for det er omtrent umulig å få fast jobb... og da er det så utrolig frustrerende å se ufaglærte bli prioritert på vikarlistene når man har en utdannelse og flere års erfaring. Ja jeg klarer meg heldigvis jeg har levd på vikariater og ekstravakter i over 6 år nå så da fortsetter jeg til noen pensjonerer seg og håper på stillingen demmes haha

Ja det er veldig trist, og det var ingen som ga oss beskjed når vi gikk på skolen om at vi burde tatt påbygging før læretiden for det er omtrent umulig å få fast jobb... og da er det så utrolig frustrerende å se ufaglærte bli prioritert på vikarlistene når man har en utdannelse og flere års erfaring. Ja jeg klarer meg heldigvis jeg har levd på vikariater og ekstravakter i over 6 år nå så da fortsetter jeg til noen pensjonerer seg og håper på stillingen demmes haha

Huff, ja..kjedelig det der.
Vi får håpe det ja:P

Jeeez for et vær. Regner sykt og storm!!

Huff, ja..kjedelig det der.
Vi får håpe det ja:P

Jeeez for et vær. Regner sykt og storm!!

Det er høy gjennomsnitts alder på dagsenteret så jeg håper hehe
Og siden jeg har termin i juli så blir jeg jo borte et år og da er de ennå eldre når jeg kommer tilbake haha

Her regner det noe sinnssykt og frøkna har lagt regntøy og høst dressen på skolen så hun har bare jakke til i morra... så håper det regner fra seg selv om jeg tviler.. men bare det ikke blåser for da regner det ofte inn vinduet på soverommet...

Det er høy gjennomsnitts alder på dagsenteret så jeg håper hehe
Og siden jeg har termin i juli så blir jeg jo borte et år og da er de ennå eldre når jeg kommer tilbake haha

Her regner det noe sinnssykt og frøkna har lagt regntøy og høst dressen på skolen så hun har bare jakke til i morra... så håper det regner fra seg selv om jeg tviler.. men bare det ikke blåser for da regner det ofte inn vinduet på soverommet...

Det får vi håpe på:P Haha

Huff, kjedelig da. Håpe det er bedre til i morgen da:)
Her blåser det iallefall masse...

Det får vi håpe på:P Haha

Huff, kjedelig da. Håpe det er bedre til i morgen da:)
Her blåser det iallefall masse...

Ja det håper jeg for jeg må ut i morra og jeg liker ikke å bli våt og kald :P
Men vi hr hvertfall sluppet unna vinden da :)

Ja det håper jeg for jeg må ut i morra og jeg liker ikke å bli våt og kald :p
Men vi hr hvertfall sluppet unna vinden da :)

Ikke noe særlig det nei:P Så skjønner deg godt der;)

Hmm, trøtt jeg...sååå kryper til køys. Natta:D

Hei veit ikke om dette er riktige gruppa å spørre om det på. Men jeg prøver. Er det gratis hos Fysioterapeut når man er gravid?

Back
Topp