Skravletråd :)

Testen er fortsatt positiv men den er like svak som 11 dpo og er 12 dpo idag :/ vet liksom ikke helt hvordan jeg skal tenke om det :( må vel bare vente å se også teste i morgen. Er vel annenhver dag det burde være økning?

Nederste er sterkere ;)
Så ikke så store forskjellen til å begynne med på mine heller, men ved sammenligning var det stigning.
De der er helt klart positive :D
Gratulerer♡

God morgen :) ryggen er vond i dag :( snart ringe legen for å få haste time :)

Huff da:( håper de kan hjelpe deg. Henvisning til fysioterapeut kanskje? :)

Vi venter til du er i bedre form vet du:p

Prøvde med som sagt på trening om mandag, etter 3 mnd. I dag er jeg så støl i leggene at jeg nesten ikke kan gå :o hehe

Skulle ha sykemelding, fordi min har gått ut, men måtte ringe i morgen i stedet

De kan skrive for noen dager tilbake heldigvis ;)
Håper du får komme inn i morgen da

Hihi...det er vondt:p
Jeg verker i hele kroppen etter kurset igår:oops:

Skikkelig slåsskamp ? ;) hihi
I starten, da jeg begynte igjen etter 10 år, ble jeg blå bare noen så på meg omtrent. Men veldig gøy da:)

Hoho. Brukt uvante muskler ja :p blir det til du fortsetter å prøve å trene litt eller?

Tenkte jeg skulle dukke opp til barnetreninga i dag, men seniortreninga blir nok for hard.
Tenker heller å prøve litt egentrening innimellom. Det kan jeg gjøre på dagtid når ingen andre er der og, siden jeg har nøkkel ;)

Tenkte jeg skulle dukke opp til barnetreninga i dag, men seniortreninga blir nok for hard.
Tenker heller å prøve litt egentrening innimellom. Det kan jeg gjøre på dagtid når ingen andre er der og, siden jeg har nøkkel ;)
Barnetrening. Hihi :)

Ja nøkkel er praktisk.

Jeg fryste treningsabb mitt i 6mnd i går, så nå kan jeg faktisk ikke trene :p

Barnetrening. Hihi :)

Ja nøkkel er praktisk.

Jeg fryste treningsabb mitt i 6mnd i går, så nå kan jeg faktisk ikke trene :p

Jeg er instruktør for barnepartiet, så da får jeg trent litt sammen med dem og ;) hehe

Har fryst mitt og, men det er jeg som er inne og forandrer på det, siden jeg også sitter i styret ;)
Betaler uansett ikke om jeg kun er instruktør da :)

God dag!

Må ryddeog vaske litt før jobb i dag, kengubarnet skal ha med en kompis hjem etter skolen i dag;)

Back
Topp