Da er tiden snart her :-)

Men jeg har fått positiv digitalt eggløsning test positiv i hver dag i 4 dager så det er merkelig

Spennande! Er jo vanleg at EL test slår ut positiv når ein er gravid :)
Lykke til :)

Spennande! Er jo vanleg at EL test slår ut positiv når ein er gravid :)
Lykke til :)
Men byrde ikke gravid test slå ut da? :-) men synes det er rart å få posetive hver dag

Men byrde ikke gravid test slå ut da? :-) men synes det er rart å få posetive hver dag

Hugsar ikkje heilt, men den slår vel ut på det minste av hcg..?
På meg tok det åtte dagar frå forventa mens til positiv test.

Hugsar ikkje heilt, men den slår vel ut på det minste av hcg..?
På meg tok det åtte dagar frå forventa mens til positiv test.
Ok da er det kanskje håp da :-)

Forsatt super positive eggløsning tester nå håper jeg på posetiv g test eller tr snart

• Liker
Reactions: EJ
Forsatt super positive eggløsning tester nå håper jeg på posetiv g test eller tr snart
Så spennendes da. Er vel ikke EØS vanlig at eggløsningstester er positive så lenge? Så kan jo være at du er gravid.. Har du prøvd rfsu sin grav. test ? Har hørt den skal være sensitiv :)

Så spennendes da. Er vel ikke EØS vanlig at eggløsningstester er positive så lenge? Så kan jo være at du er gravid.. Har du prøvd rfsu sin grav. test ? Har hørt den skal være sensitiv :)
Nei er vel ikke det. Nå har jeg gitt opp testingen hehe skulle egentlig til legen men ble utsatt til uka. Posetive eggløsning tester hver eneste dag

La merke til nå at det står EØS :P haha. Det skulle så - så vanlig ;P
Hehe :-) forteller onsdag når jeg har vært hos legen. Men en ting er sikkert enten har jeg lite hcg eller så er kroppen skikkelig på tur :-)

Da kom tr, da er det bare å prøve på nytt :-)

Back
Topp