Hvorfor

Fordi noen ganger er forumet nærmere enn apoteket :confused004:rolleyes:

Fordi noen ganger er forumet nærmere enn apoteket :confused004:rolleyes:

Samt at det kanskje ikke er alle som har råd til å teste like ofte som de mistenker, hvem vet. Mange spør jo også før man strengt tatt har kommet langt nok til å vite sikkert. Tviler på at det er noen som spør her i stedet for å teste, det er vel mer for å mate fantasiene så de kan leve i håpet (eller holde beina på bakken) til man faktisk får mulighet til å teste.

Tenker at de bare vil lufte hodet sitt litt å snakke om sine mistanker.
Men jeg tenker som regel 'hallooo, det er da bare å teste' når jeg ser sånne innlegg :p

Hehe :D Lurer på det samme :P

Er vel mer at enkelt syns at det er litt teit, ikke at man ikke har lov.
Veldig enig i det kakemonstret sier, dersom man ikke liker slike tråder, trenger man ikke gå inn på dem

Det er mye jeg synes er teit her på bv også, men lager ikke egene tråder om det. Er helt enig kakemonsteret jeg også, hopp over tråden om den irriterer deg :) Jeg er ganske sikker på at forumet ville vært dødt om vi ikke skulle få lagt ut tråder for noen andre synes det er teit :D

Ja nye rart vi kan lure på i denne verden;) både om vi er gravide og hvorfor folk legger ut slike tråder;)

Hvorfor holder ikke folk seg unna tråder som irriterer enn, istedenfor å lage egne tråder om det?
Selvfølgelig kan det hende Kari Normann sin tråd irriterer deg, men det er da vel ikke hennes problem ;)

Hvor står det at det irriterer meg?

Jeg var vel kanskje ikke alene om å få det inntrykket ut fra hovedinnlegg, med sarkasme og utropstegn kombinert med problemstillingen i det hele tatt?

Jeg var vel kanskje ikke alene om å få det inntrykket ut fra hovedinnlegg, med sarkasme og utropstegn kombinert med problemstillingen i det hele tatt?
Sarkasme? Poenget er vel at ingen andre enn en test kan si noe om en graviditet. Blir som å spørre over nettet om en har hjernesvulst fordi en har mye vondt i hodet. Det er fortsatt ingen her inne som kan svare på det.

Sarkasme? Poenget er vel at ingen andre enn en test kan si noe om en graviditet. Blir som å spørre over nettet om en har hjernesvulst fordi en har mye vondt i hodet. Det er fortsatt ingen her inne som kan svare på det.
Noen ganger vil man gjerne ha andres meninger/tanker før man tester. Altså, burde jeg teste nå, er det vits å teste i det hele tatt etc. F.eks, noen opplever symptomer som kan tyde på graviditet, og spør hvilke symptomer andre her inne hadde. Jeg pleier å kommentere ta en test, men hvis det irriterer deg er det jo bare å hoppe over :) Så enkelt er det :D;)

Noen ganger vil man gjerne ha andres meninger/tanker før man tester. Altså, burde jeg teste nå, er det vits å teste i det hele tatt etc. F.eks, noen opplever symptomer som kan tyde på graviditet, og spør hvilke symptomer andre her inne hadde. Jeg pleier å kommentere ta en test, men hvis det irriterer deg er det jo bare å hoppe over :) Så enkelt er det :D;)
Også er det bare å ikke gå inn på et innlegg som irriterer DEG ;)

Back
Topp