Førstegangs
Glad i forumet
tar ikke folk å tester seg for graviditet i stedet for å spørre inne her om de er gravide? Selvfølgelig kan dere være gravide hvis dere har hatt sex, men vi er da vel ikke synske!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fordi noen ganger er forumet nærmere enn apoteket![]()
Er vel mer at enkelt syns at det er litt teit, ikke at man ikke har lov.Hva kan man skrive om inne på et babyforum om ikke mistanke om graviditet er "godkjent" engang?![]()
Er vel mer at enkelt syns at det er litt teit, ikke at man ikke har lov.
Veldig enig i det kakemonstret sier, dersom man ikke liker slike tråder, trenger man ikke gå inn på dem
Hvor står det at det irriterer meg?Hvorfor holder ikke folk seg unna tråder som irriterer enn, istedenfor å lage egne tråder om det?
Selvfølgelig kan det hende Kari Normann sin tråd irriterer deg, men det er da vel ikke hennes problem![]()
Hvor står det at det irriterer meg?
Sarkasme? Poenget er vel at ingen andre enn en test kan si noe om en graviditet. Blir som å spørre over nettet om en har hjernesvulst fordi en har mye vondt i hodet. Det er fortsatt ingen her inne som kan svare på det.Jeg var vel kanskje ikke alene om å få det inntrykket ut fra hovedinnlegg, med sarkasme og utropstegn kombinert med problemstillingen i det hele tatt?
Noen ganger vil man gjerne ha andres meninger/tanker før man tester. Altså, burde jeg teste nå, er det vits å teste i det hele tatt etc. F.eks, noen opplever symptomer som kan tyde på graviditet, og spør hvilke symptomer andre her inne hadde. Jeg pleier å kommentere ta en test, men hvis det irriterer deg er det jo bare å hoppe overSarkasme? Poenget er vel at ingen andre enn en test kan si noe om en graviditet. Blir som å spørre over nettet om en har hjernesvulst fordi en har mye vondt i hodet. Det er fortsatt ingen her inne som kan svare på det.
Også er det bare å ikke gå inn på et innlegg som irriterer DEGNoen ganger vil man gjerne ha andres meninger/tanker før man tester. Altså, burde jeg teste nå, er det vits å teste i det hele tatt etc. F.eks, noen opplever symptomer som kan tyde på graviditet, og spør hvilke symptomer andre her inne hadde. Jeg pleier å kommentere ta en test, men hvis det irriterer deg er det jo bare å hoppe overSå enkelt er det
![]()