Felles skravle 2015

Godt nyttår ❤️ Håpar alle får eit strålande nytt år med ønsker oppfylte :)

Godt nytt år! 2015, året da dere gravide skal få babyene deres! Og enda mulig for oss som håper å få en i2015, selv om det ikke er så mange mnd til vi må starte felles skravletråd 2016...

God morgon og riktig godt nytt år alle:-) håpar de hadde ei flott nyttårsaften i går, og at starten på det nye året blir fantastisk:D

God morgen og godt nytt år! Synd at mange kjedet seg! Vi var på fest med venmer og koste oss masse!

God morgen og godt nytt år! Synd at mange kjedet seg! Vi var på fest med venmer og koste oss masse!
Jeg tror jeg skal begynne planleggingen nå om en bedre løsning neste år.

Det rett og slett funket ikke meg meg som er vant til at dette er en festdag (ikke fyllefest, jeg drikker ikke og feirer med ungene) og være sammen med folk som synes pc og mobil er en fin løsning, uten at jeg har planlagt noe som blir mer gøy.

Jeg må rett og slett ta ansvar for det gøye selv. Det skal jeg gjøre når vi går inn i 2016!

Jeg tror jeg skal begynne planleggingen nå om en bedre løsning neste år.

Det rett og slett funket ikke meg meg som er vant til at dette er en festdag (ikke fyllefest, jeg drikker ikke og feirer med ungene) og være sammen med folk som synes pc og mobil er en fin løsning, uten at jeg har planlagt noe som blir mer gøy.

Jeg må rett og slett ta ansvar for det gøye selv. Det skal jeg gjøre når vi går inn i 2016!
Høres ut som en god plan :-) vi spiste en deilig middag med noen venner og hadde en veldig fin kveld.. var jo alkohol, men ikke no overstadig fyll

God morgon og riktig godt nytt år alle:-) håpar de hadde ei flott nyttårsaften i går, og at starten på det nye året blir fantastisk:D
God morgen, ja.
Planer for første dagen i 2015 damer?
God morgen:). Her er jeg heldig at gutta lager deilig frokost:). Blir nok litt rydding på rommet og stuen til lille gutt etter gjester i går:). Kanskje vi tar bort jule treet også:). Deres plan i dag?:)

God morgen:). Her er jeg heldig at gutta lager deilig frokost:). Blir nok litt rydding på rommet og stuen til lille gutt etter gjester i går:). Kanskje vi tar bort jule treet også:). Deres plan i dag?:)
Ingen store planer.. regner ute og er gråvær.. rydde litt og kose oss sammen tenker jeg :-) kanskje gå en tur litt senere og pakke litt til vi reiser på hytta imorra ;-) mulig mannen må jobbe formiddagen imorra..

Ingen store planer.. regner ute og er gråvær.. rydde litt og kose oss sammen tenker jeg :-) kanskje gå en tur litt senere og pakke litt til vi reiser på hytta imorra ;-) mulig mannen må jobbe formiddagen imorra..

Så deilig:). Håper mannen kan ta fri i morgen:).

Jeg pakket bort julepynt i går. Men blir nok litt rydding her og. Men litt senere.. Lat nå :p
Deilig å slappe av litt:)

Venter nr 3 jeg, så godt kjent med panikkryddingen ;) bare sitter å håper på at ingen flytter på sofaen/stolen når de er her ;)
Beklager, hadde fått det for meg at det var første du ventet..

Back
Topp