Titter innom å håper alle har sovet godt i natt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk :-DTitter innom å håper alle har sovet godt i natt![]()
Ville hu ikke legge seg igjen???Takk :-D
Vi har sovet på sofaen i natt vi!!! Så gleder meg til å vekke mannen og sove litt i senga ;-)
Håper du fikk sovet godt i natt da :-D
Nei ville absolutt ikke det så vi fikk det litt trangt i nattVille hu ikke legge seg igjen???
Så på snap av raketter vi og da forsvant både ungen og hunden, for det var skummelt
Skal huske på deg neste gang, jegÅ nei!!!:-(
Får ta det igjen en annen gang ;-)
Det gikk faktisk fintJa er det men antar du nok havnet i en barneseng :-o
Så deilig daJa er det ;-)
Og fikk rensket lufta på 5 min ;-)
Ingenting er bedre enn detJa og han er fornøyd så da er jo det bra inntil videre ;-)
Sovet som en drømTitter innom å håper alle har sovet godt i natt![]()
Ei som var veldig urolig når je skulle legge meg, hadde au i rompa sa a, men roa seg da til slutt... og sov til kl 9Sovet som en drøm
Du da?
Oi, flott at hun sov sååå lengeEi som var veldig urolig når je skulle legge meg, hadde au i rompa sa a, men roa seg da til slutt... og sov til kl 9![]()
Jepp. Men nå må det omvendes igjen for på mandag er det hverdag igjen etter 2.5 uke med ferie... ell hu var i barnehagen 22 desember da. Men ikke før kl 9 så da fikk hun sove til hun våknetOi, flott at hun sov sååå lenge
Deilig!!
Ja, på mandag må det snusJepp. Men nå må det omvendes igjen for på mandag er det hverdag igjen etter 2.5 uke med ferie... ell hu var i barnehagen 22 desember da. Men ikke før kl 9 så da fikk hun sove til hun våknet
06.15 for vesla her på mandag og det er litt anna enn 9 som er normalt nåJa, på mandag må det snus
Her må gutta opp kl 0630![]()
Haha...så synd daJeg må le. Jeg passer hunden til xen og de er i fredrikshavn... skulle ta båten hjem i morgen men den er innstilt så nå er vist gutta værfast![]()
Huff, ja det blir litt av en overgang06.15 for vesla her på mandag og det er litt anna enn 9 som er normalt nå![]()