Skravlingstråd :)

Må få vasket og ryddet litt her før jul, men er vanskelig å sette i gang. Og rydde og ommøblere det som skal være barnerommet. Merker jeg begynner å bli litt utålmodig med å få det i stand, men er litt vanskelig, for vi må kvitte oss med noen møbler også...
Vi og måtte tømme det som var gjesterommet før vi nå lager barnerom. Var sånn tiltak det:/

Må få vasket og ryddet litt her før jul, men er vanskelig å sette i gang. Og rydde og ommøblere det som skal være barnerommet. Merker jeg begynner å bli litt utålmodig med å få det i stand, men er litt vanskelig, for vi må kvitte oss med noen møbler også...
Det skulle jeg og ha gjort! Stakkars mannen må gjøre det når han er ferdig på jobb :( Men det får bare være :p Barnerommet her er heller ikke ferdig. Alle tingene bare står der

Vi og måtte tømme det som var gjesterommet før vi nå lager barnerom. Var sånn tiltak det:/
Hvor gjorde dere av det som stod på gjesterommet? Vi har ikke så mange rom i denne leiligheten vår, så vi må enten lagre det hos svigers (krysser fingrene for at de har plass) eller kaste det/gi det bort.

Hvor gjorde dere av det som stod på gjesterommet? Vi har ikke så mange rom i denne leiligheten vår, så vi må enten lagre det hos svigers (krysser fingrene for at de har plass) eller kaste det/gi det bort.
Plasserte det hos mamma og pappa:) ikke no plass her å gjøre av det heller. En pult og en seng som
Måtte ut

Noen andre som gruer seg litt til og gå på julemiddag og spise ?? :P vi skal være hos svigers og jeg liker IKKE svinestek,... sausen og potetene og det liker jeg jo men! i tiliegg har jeg netopp hatt spysjuka.. så frister ekstremt lite.. var jo ferdig på lørdagen med å spy men nå har jeg begynt igjenn. men vett ikke om det er pga det eller graviditeten er i vertfall superkvalm og julemat er ikke noe som frister meg!! får vell tvinge i meg litt alikevell * pjuke * :P

Ja, den tunge julematen er kanskje ikke helt heldig når man plages med kvalme og halsbrann og stadig mindre plass til fordøyelsessystemet... kan du ikke gjøre som barn gjør, da, og bare spise poteter og saus? Det må jo være akseptabelt når man er gravid og attpåtil nettopp har blitt frisk av magevirus.

Jeg lar meg stadig fascinere av alt det merkelige som skjer med en gravid kropp.. hovne fingre, blødende tannkjøtt, pels på magen og konstant tett nese er snodig nok, men i det siste har jeg også begynt å bli så slepphendt! Mister ting på gulvet hele tiden, og det er jo ikke praktisk i kombinasjon med at det blir stadig tyngre å bøye seg!
Noen andre som har det sånn?

Sykehus i juletida er møkk kjedelig og nitrist.. Vil ha julepynt! Føles ikke som jul i det hele tatt nå :'(

Jeg er forberedt på fet julemat, har kjøpt inn både gaviscon og galieve :D

Hvorfor er du på sykehus, Plexy? :( Noe jeg har gått glipp av?

Jeg drømte jeg fødte i natt. Og ut kom det to stk! De var kjempestore, ikke bare i str men i utvikling. Så ut som de var flere mnd gamle... Og de snakket! Herlighet så sært :p

Sykehus i juletida er møkk kjedelig og nitrist.. Vil ha julepynt! Føles ikke som jul i det hele tatt nå :'(
Det skjønner jeg! Kanskje du kan be mannen kjøpe med en juledekorasjon eller noe? Så ser det kanskje litt med julete ut rundt deg.

Det skjønner jeg! Kanskje du kan be mannen kjøpe med en juledekorasjon eller noe? Så ser det kanskje litt med julete ut rundt deg.
Ja får se om han klarer å plukke ut noe julete på manne shoppinga han er på Jula og Clas Ohlson :D

Har fått halsbetennelse og feber i julegave i år jeg! Blæææ:-/ Skal vel klare og kose meg litt fordiom da:-) Bare håper det ikke sitter så lenge i, er vel egentlig slitsomt nok å være høygravid i seg selv;-p

Æsj der fikk mannen spy syka !! Hva skal vi nå Gjør ??? Skulle egentlig til svigers idag :S

Æææ, drømte i natt at vannet gikk:-P Var så virkelig at jeg spratt ut av senga i halvpanikk! Ble skikkelig overraska når både laken og underbukser var helt tørt:-) Sååå idag har jeg kommet igang med å pakke sykehusbagen:-p 4 og 1/2 uke til termin<3

Borte bra, hjemme best! Så deilig og komme hjem til egen leilighet etter en uke borte på juleferie! Blir spesielt sprø av reising med mye bagasje og vondt bekken, nå er jeg planta i sofaen hjemme og kan slappe av ! :)

Hjelpes så uinteressert jeg er i filmen o_O Gubben satte på Sin City 2 og jeg sa samme for meg :( lidelse altså - finne frem strikketøyet :confused::confused::confused:

God morgen damer :D Hvordan går det med dere? :)

Back
Topp