Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den fyren der er hudlege da. Tenker lungene er mer viktig å ta hensyn til.Jeg har også hørt 10 minus, og i vogna blir de mer skjerma..
Jeg gikk en tur første kalde dagen når det var 12- gikk helt fint det.. Han koste seg i vogna han, så lenge man er godt kledd..
Ellers ta en titt på denne:
http://www.klikk.no/foreldre/article533377.ece
Ja på første nyttårsdag sov hun ute i sola. Det var minus 14 grader, men inne vogna var det +9Vi går tur ute i 15 minus når det er sol og vindstille. Lar henne sove ute også. Sola varmer jo litt. Her om dagen var det -14 i skyggen, men -9 i sola. Og så er det ennå varmere inne i vogna.
Du mener vel 1. juledagJa på første nyttårsdag sov hun ute i sola. Det var minus 14 grader, men inne vogna var det +9![]()
Hehe ja!!Du mener vel 1. juledag![]()
Det sto om lungene også. Og at hudlegen, helsestasjonen og en barnehage hadde alle forskjellige temp grenser.. Det viktigste er vel å være obs på det, også kjenner man sitt barn best. Jeg hadde vært mer skeptisk til å gå ut når de var enda mindre..Den fyren der er hudlege da. Tenker lungene er mer viktig å ta hensyn til.
Man ser det med en gang om huden fryser.