Skravletråd :)

Så deilig da. Hvordan er formen?

Hjemme alene i kveld, så blir vel noe junkfood senere.
Tenkte jeg skulle prøve å rydde litt, men beina mine har mest lyst til å sitte i ro:confused:

Du da?
Formen er ikke bra,derfor jeg ble hjemme. Orket ikke kjøre 40 min hver vei i dag

Det er nettopp det :)
Man må jo se på det positive i ting :)
Tror det er liten sjans for at jeg hadde vært gravid nå om jeg hadde blitt boende i Irland og, og jeg hadde aldri hatt eget hus osv.
Tror det jeg savner mest med å bo der, er det sosiale. Og det har hjulpet her det og, og det er mange grunner til at det er bedre å bo her og :)
ja veldig viktig å se det positive :D

Ja kjenner igjen den, alltid fordeler og ulemper ved å bo steder, så lenge fordelene er flere enn ulempene er det jo greit ;)

Formen er ikke bra,derfor jeg ble hjemme. Orket ikke kjøre 40 min hver vei i dag

Skjønner det da ja :)
Hadde det litt sånn i går, men hadde ikke så mye valg følte jeg:confused:
Derfor blir jeg hjemme og slapper av i dag :)

Hva leser du?

må folk ta på håret ditt?
Er så lei akkurat det der! vil gjerne ha kroppen min for meg selv, inkludert håret :p
Nei aldri opplevd. Men fått mye skryt for fargen.
Nordmenn kaller meg rødhåret
Men irske kaller meg blond (de er jo vant til rødt/oransje)

Masse lyse striper, ser ut som det er stripet/farget. Men er ikke det:)

Nei aldri opplevd. Men fått mye skryt for fargen.
Nordmenn kaller meg rødhåret
Men irske kaller meg blond (de er jo vant til rødt/oransje)

Masse lyse striper, ser ut som det er stripet/farget. Men er ikke det:)
Koselige folk du har møtt da ;) på sommeren er håret mitt type strawberry blond, nå er det mere brune striper. Husker vennene mine ble så fascinert over de naturlige stripene i håret at det begynte å prøve å se hvor mange ulike farger og nyanser det faktisk var i det :p

Back
Topp