Flere enn meg som har dårlig erfaring med Reima, eller har vi bare vært uheldige? Eldste hadde det for ett år sia og av alle merkelige ting vurderer jeg det igjen nå. Er så mange med fine farger og mønstre, og finner ingen andre jeg liker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hatt noe reima. Men har god erfaring med Reima TEC dresser. Det er stor forskjellFlere enn meg som har dårlig erfaring med Reima, eller har vi bare vært uheldige? Eldste hadde det for ett år sia og av alle merkelige ting vurderer jeg det igjen nå. Er så mange med fine farger og mønstre, og finner ingen andre jeg liker.
Det er reimatec det er snakk om. Nå har vi prøvd to ganger, og begge er utslitt i løpet av et par måneder. Lurte på om det bare var vi som har vært uheldige eller om det er gutten som sliter mye på klærneHar ikke hatt noe reima. Men har god erfaring med Reima TEC dresser. Det er stor forskjell
Til de yngste kan ingen måle seg med reimatec. Men til eldre velger jeg heller andre dresser pga slitestyrke.
Hvor gammel er han?Det er reimatec det er snakk om. Nå har vi prøvd to ganger, og begge er utslitt i løpet av et par måneder. Lurte på om det bare var vi som har vært uheldige eller om det er gutten som sliter mye på klærne
Han er snart fire. Hva annet anbefaler du eventuelt?Hvor gammel er han?
Hva som helstHan er snart fire. Hva annet anbefaler du eventuelt?