Dårlig erfaring med Reima?

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Flere enn meg som har dårlig erfaring med Reima, eller har vi bare vært uheldige? Eldste hadde det for ett år sia og av alle merkelige ting vurderer jeg det igjen nå. Er så mange med fine farger og mønstre, og finner ingen andre jeg liker.

Ja, me har veldig dårlig erfaring med Reima når ungen blir over ca to år, da er Reima for dårlig på slitestyrke.
Men før den tid er ingen merker bedre syns eg:)
Etter at største reiv sund eit par Reima dressar har han bytta til Polarn O Pyret, dei er kjempegode:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dårlig erfaringer fra dresser til større barn i reima. Men første og andre året var det ingen over og ingen ved siden av :)

Her e bare positivt. Har dresser fra reima til begge ungene.

Ja. Syntes dressene til stor er elendige. Kvalitet og vanntetthet kan ikke forsvare pris i hvertfall. Her brukes reima til de minste, men når de trenger dresser som tåler litt, går vi over til isbjørn tvert.

Ikke hatt dårlig erfaring på en eneste Reima ting og vi har hatt MYE opp gjennom

Har vår 5.reimadress i hus, og e svært fornøyd med den.
Holder godt på varmen, slitesterk og fin.
Aldri vært misfornøyd med den!
Også e den stor på str så varer fint i 2 sesonger.

Slitestyrken er elendig når barna blir større! Fantastisk bra dress til helt små barn, men eldste slet hull i 2 helt nye dresser på 1 sesong når hun var 4! HH sin dress er slitesterk og god når barna blir større (etter min erfaring)

Flere enn meg som har dårlig erfaring med Reima, eller har vi bare vært uheldige? Eldste hadde det for ett år sia og av alle merkelige ting vurderer jeg det igjen nå. Er så mange med fine farger og mønstre, og finner ingen andre jeg liker.
Har ikke hatt noe reima. Men har god erfaring med Reima TEC dresser. Det er stor forskjell ;)

Til de yngste kan ingen måle seg med reimatec. Men til eldre velger jeg heller andre dresser pga slitestyrke.

Har ikke hatt noe reima. Men har god erfaring med Reima TEC dresser. Det er stor forskjell ;)

Til de yngste kan ingen måle seg med reimatec. Men til eldre velger jeg heller andre dresser pga slitestyrke.
Det er reimatec det er snakk om. Nå har vi prøvd to ganger, og begge er utslitt i løpet av et par måneder. Lurte på om det bare var vi som har vært uheldige eller om det er gutten som sliter mye på klærne

Reima til de minste;) kappahl sine kax til de eldre, helt supre!

Det er reimatec det er snakk om. Nå har vi prøvd to ganger, og begge er utslitt i løpet av et par måneder. Lurte på om det bare var vi som har vært uheldige eller om det er gutten som sliter mye på klærne
Hvor gammel er han?

Ja, det var kun de to første vintrene Reimatec dugde. Det var håpløst etter det, for det ble hull på dressene med en gang tross bruk av Reimatec+ (ingen forskjell på den og ordinær Reimatec etter min erfaring). Brukte alt annet enn det fra treårsalder etter at to dresser gikk i stykker i løpet av to uker..... Best erfaring med PoP og HH. Isbjørn sin holdt dessverre ikke noe bedre, den heller.

Vi har vært kjempefornøyde med Reimatec, men nå er min nettopp blitt tre. Har hørt flere si at de velger bort merket til eldre barn. Sett fra barnehageperspektiv synes jeg det er gode dresser også til større barn, og i tillegg virker dressene fra Polarn O. Pyret og Name It å være slitesterke.

Back
Topp