Prøver å snike....

Ja det nærmer seg her nå, barnefar har alt tvunget meg til å pakke fødebag - bare sånn i tilfelle.. :p Kan ikke skrive hva jeg venter, da jeg kjenner flere her i virkeligheten og det liksom skal være hemmelig ;) Haha.

Synes dette er så moro for deg! Wii, jeg gleder meg på dine vegne! :D Skal fortelle kjærestemannen at dere klaffa neste gang jeg ser han! :D Hihi... Håper du får akkurat nok symptomer til at du merker det er noe der, men at du fortsatt fungerer i hverdagen og kan nyte graviditeten i fulle 9 måneder! :D
Så arti <3 jaa fødebagen må jo stå klar snart ;) skjønner godt ang at du kjenner flere her :) :) ja jeg føler jeg definitivt merker noe, kroppen oppfører seg annerledes vel og merke null ømme boobs men av og på med kvalmen og tung nedi livmorområdet :) :) jeg håper som deg at dette blir for 9 fulle måneder <3 iiiiik :D

Gratulere så masse :)

Gratulerer så mye:) Dette var kjekt å lese:)

Hurraaaa for kjempe stigning på hcg vi e helt forundret :-D den var nå på 221 (og den var altså 34 på torsdag) <3 <3 <3

Gratulerer så mye,- for en fantastisk julegave

Hvordan går det med deg? Jeg tok blodprøve i går, rugedag 12. Men så skal den sendes til riksen, og der skal være jul og bla bla, åååååh! Jeg er jo så nysgjerrig! Tror du at du har to?

Gratulerer kjempe masse!

Går ikke helt bra her for tiden, hcg har steget veldig dårlig siden mandag til i dag, den var 221 på mandag og i dag tre dager etterpå er den kun 339... hadde litt menssmerter i nesten hele går i tak for det meste og så kom det svak svak blødning i noen timer or det neste rødbrunt blod men det var nærmere spotting enn blødning så... skal ta ny hcg på lørdag for å se om den synker eller stiger!! :/

Ånei, så kjedelig at du må oppleve slik usikkerhet når det virkelig klaffet... Krysser alt for at dette går bra!

Hcg burde helst vært fra 400-450 og opp... men nå etter jeg kom hjem fra jobb har jeg ikke hatt noe smerter eller vondter og så kommer det en og annen dråpe blod i bindet så krysser fingre <3 <3 hvordan går det med deg ?? Stor klem til deg <3

Ånei, så kjedelig at du må oppleve slik usikkerhet når det virkelig klaffet... Krysser alt for at dette går bra!
Takk <3 Ja fanken dette var jo ikke en del av planen :( meen, smerter og vondter er vekke nå på kvelden etter jobb har en uke fri nå så ska faktisk bare slappe av hjemme og heller gå noen lette turer innimellom... :)

Hcg burde helst vært fra 400-450 og opp... men nå etter jeg kom hjem fra jobb har jeg ikke hatt noe smerter eller vondter og så kommer det en og annen dråpe blod i bindet så krysser fingre <3 <3 hvordan går det med deg ?? Stor klem til deg <3
Jeg har ikke vondt og det har ikke kommet noe mer nå siden i ettermiddag :( :) så bare håper!! Takk for klem!! Trenger masse klemmer nå ;) en stor klem til deg også!! <3

Jeg har ikke vondt og det har ikke kommet noe mer nå siden i ettermiddag :( :) så bare håper!! Takk for klem!! Trenger masse klemmer nå ;) en stor klem til deg også!! <3
Aah det høres veldig bra ut!! Vi må bare hvile mye og holde oss mye i ro nå tror jeg er en viktig nøkkel! :) aaw takk, klemmer er trengende i slike tider ja <3 :) :)

I morgen tar jeg ny hcg prøve... tror nok jeg mister i disse dager så prøver liksom å forberede meg på det... men, det viktigste her er at vi får det jo til, så håper så inderlig det klaffer fort igjen, vi har enda to eskimoer på frys og krysser fingre for de to :)

I morgen tar jeg ny hcg prøve... tror nok jeg mister i disse dager så prøver liksom å forberede meg på det... men, det viktigste her er at vi får det jo til, så håper så inderlig det klaffer fort igjen, vi har enda to eskimoer på frys og krysser fingre for de to :)
Huff da :( har blødningen økt? Klumper? Vondt? Æsj!!!! Vi skulle i august-forumet begge to!!! Krysser fingre og håper hcg har steget i morgen!!! Kommer til og følge med her etter resultat ;)

Back
Topp