Prøver å snike....

Truddelutt'n

Gift med forumet
.... Meg sakte men sikkert inn her, har bestemt meg for at dette går veien :D min aller første positive test ever er tatt og jeg er helt i sjokk ekstase lettelse lykkerus... Ja Hehe alt på en gang... og av alle, så er min kjære blitt teste"tøsen" av oss to ;) wooow dette er surrealistisk <3

Testen min i dag tidlig <3

Vedlegg

• 1419007269465.jpg
    1419007269465.jpg
    32 KB · Visninger: 116
Hurraa!!:D Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at dette virkelig skal gå veien:D
Takker og bukker hihi Jaa åå som jeg håper den/de klorer seg fast altså <3 <3

Synes dette er så moro!! Følger med og heier på dere :-)

Ååååååå, så fantastisk, Truddelutt´n! Så velfortjent. Krysser alt jeg har for at testene dine gradvis blir enda tydeligere og at du er hybelvertinne i ni måneder fremover. Hurra og gratulerer! :)

Hihihi dere gir meg så god følelse i magen <3 <3 og FOR et herlig navn du hadde på å ha bolle i ovnen hehe... hybelvertinne, love it!!! <3

Må bare snike fra februar! Nå har jeg fulgt deg i såååå mange måneder, jeg har virkelig heia på deg og vært så utålmodig frem til testedato!

Hvisker veldig høyt en gratulasjon, er så glad på dine vegne! :*

Må bare snike fra februar! Nå har jeg fulgt deg i såååå mange måneder, jeg har virkelig heia på deg og vært så utålmodig frem til testedato!

Hvisker veldig høyt en gratulasjon, er så glad på dine vegne! :*
Aaaw hihi, nå ble jeg veldig rørt <3 skjønn du e!! :D tuuusen takk <3 dette er helt sykt hihi.. Da er jo du 'bare' to mnd unna fødsel :D ønsker deg all hell og lykke til og at det blir en fin opplevelse <3 hva er det du venter?? :)

Dagens fine test <3

Vedlegg

• 1419065261745.jpg
    1419065261745.jpg
    21,9 KB · Visninger: 98
Gratulerer så mye ❤️

Gratulerer så mye! Jeg har sneket på deg lenge, er kjempeglad for at du endelig skal få ønsket oppfylt❤️
Aaw takk ❤❤❤ jeg tror nok ikke vi helt forstår det ennå hehe

Aaaw hihi, nå ble jeg veldig rørt <3 skjønn du e!! :D tuuusen takk <3 dette er helt sykt hihi.. Da er jo du 'bare' to mnd unna fødsel :D ønsker deg all hell og lykke til og at det blir en fin opplevelse <3 hva er det du venter?? :)

Ja det nærmer seg her nå, barnefar har alt tvunget meg til å pakke fødebag - bare sånn i tilfelle.. :p Kan ikke skrive hva jeg venter, da jeg kjenner flere her i virkeligheten og det liksom skal være hemmelig ;) Haha.

Synes dette er så moro for deg! Wii, jeg gleder meg på dine vegne! :D Skal fortelle kjærestemannen at dere klaffa neste gang jeg ser han! :D Hihi... Håper du får akkurat nok symptomer til at du merker det er noe der, men at du fortsatt fungerer i hverdagen og kan nyte graviditeten i fulle 9 måneder! :D

Back
Topp