Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ikke satt meg ned for å se serien, men går jo på tv ofte. Da ser jegMe too![]()
lenge siden jeg har fått sett på nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke satt meg ned for å se serien, men går jo på tv ofte. Da ser jegMe too![]()
lenge siden jeg har fått sett på nå!
Faren min er 44Mine foreldre er over 50 begge to, og jeg er 27. Så for min del er ikke 39 gammel nokk til å sammenligne med foreldre![]()
Gjorde det for en god stund siden, derfor jeg må se igjen nåIkke satt meg ned for å se serien, men går jo på tv ofte. Da ser jeg![]()
De var vel 25 og 26 når jeg ble født. Så de var yngre enn meg når jeg får første. Jeg begynte for sentFaren min er 44og jeg har en eldre bror
![]()
Men igjen foreldrene mine begynte å få barn når de var 16!
Ikke tv faktiskGjorde det for en god stund siden, derfor jeg må se igjen nåhar ikke tv så må gjøre det beste ut av det
![]()
Hva handler den om?Ser serie på netflixElementary
Er vel ganske normalt det?De var vel 25 og 26 når jeg ble født. Så de var yngre enn meg når jeg får første. Jeg begynte for sent![]()
Ja er på sesong 7 episode 17![]()
det blir sony xperia Z1 compact![]()
Kjempe salg så fikk bestilt den idag tidlig!![]()
Er viktig å slappe av daog hjemme alene er viktig i jula
![]()
Min mamma blir 65 om 6 mnd.Mine foreldre er over 50 begge to, og jeg er 27. Så for min del er ikke 39 gammel nokk til å sammenligne med foreldre![]()
Hvis du er flink blir du nok ikke detrett før jeg ble gravid fikk jeg beskjed om å lære meg å trene på nytt begynne med å gå sakte, det drepte mye av gleden
![]()
I sverige bytter de datoen så er bestilt idaghadde jeg bestilt 14 hadde jeg nok blitt forbannet om den ikke hadde kommet enda
![]()
Deeeeet vet jeg ikkemeget mulig
hvorfor ellers får man leggkramper forresten?
Har ikke råd til ny tv så tar enormt med plass i vår bitte lille leilighet, lagde mye støy når den var på og dyrtIkke tv faktiskwhy not?
Da trenger du nok litt salt og lakris![]()
Du kan få av meg, vi har masse lakrisLakris er godttror ikke jeg har noe i skapet nå, men det er noe som blr kjøpes inn kanskje
![]()
Du kan få av meg, vi har masse lakris
Sherlock holmes modern versionHva handler den om?
S¨alene hjemme vi
Hallo liksom, du må faktisk kmme å hente selv.Tuuusen takk♡ Bare å komme detOrker ikke kjøre så langt nå
hehe
Har det jaDa har du en del å ta igjen ja
Så det på bildet ditt. Hehe. Blir sikkert deilig med ny tlf da
Slappe av må man gjøre. Ble ikke noe ørretmiddag hos svigermor i år, så da ble det sofa istedet. Mannen har sovnet![]()
Hvorfor har du lavt blodtrykk da? Mitt er heller for høyt/på grensenMagnesium mangel?vet ikke.
Men har aldri hatt lavt blodtrykk før selv om jeg har hatt leggkramper. Nå er det brått på 90/60![]()