Skravletråd :)

Mine foreldre er over 50 begge to, og jeg er 27. Så for min del er ikke 39 gammel nokk til å sammenligne med foreldre:p
Faren min er 44 ;) og jeg har en eldre bror :o
Men igjen foreldrene mine begynte å få barn når de var 16!

Ja er på sesong 7 episode 17 ;)
det blir sony xperia Z1 compact :D
Kjempe salg så fikk bestilt den idag tidlig! :D

Er viktig å slappe av da :D og hjemme alene er viktig i jula :D

Da har du en del å ta igjen ja ;)

Så det på bildet ditt. Hehe. Blir sikkert deilig med ny tlf da :)

Slappe av må man gjøre. Ble ikke noe ørretmiddag hos svigermor i år, så da ble det sofa istedet. Mannen har sovnet :p

Hvis du er flink blir du nok ikke det :) rett før jeg ble gravid fikk jeg beskjed om å lære meg å trene på nytt begynne med å gå sakte, det drepte mye av gleden :(

Husker vi snakket om det for en stund tilbake ja :( har du kommet igang med noe da?

Satser på at det skal gå greit her. Hadde jo fått trent opp en del før jeg ble gravid nå heldigvis:)

I sverige bytter de datoen så er bestilt idag ;) hadde jeg bestilt 14 hadde jeg nok blitt forbannet om den ikke hadde kommet enda ;)

Bare jeg som var litt kjapp. Var jo vant med slike datoer da jeg bodde i Irland men...:p hehe
Håper du får den snart :)

Deeeeet vet jeg ikke:o meget mulig:D hvorfor ellers får man leggkramper forresten?

Magnesium mangel? :o vet ikke.
Men har aldri hatt lavt blodtrykk før selv om jeg har hatt leggkramper. Nå er det brått på 90/60 :o

Da har du en del å ta igjen ja ;)

Så det på bildet ditt. Hehe. Blir sikkert deilig med ny tlf da :)

Slappe av må man gjøre. Ble ikke noe ørretmiddag hos svigermor i år, så da ble det sofa istedet. Mannen har sovnet :p
Har det ja ;) kommet meg til episode 19 nå da :p

Blir utrolig deilig med ny mobil!!! eneste problemet nå er at mannen så en film på facebook hvor en mann tråkket på den mobilen, la den i vann og for å toppe det vasket den :p
Da fikk han også lyst på den :p men den som kommer nå er MIN! jeg er mye mer avhengig av apper enn det han er ;)

Lager hun god ørretmiddag da? :) jeg elsker ørret men hater bein så har det nesten aldri pga det :p

Back
Topp