Håper ingen blir smittet og at det går over til i morgenJeg har visst blitt syk ja, utrolig kjipt. Håper bare gutta ikke blir smittet.
Takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ingen blir smittet og at det går over til i morgenJeg har visst blitt syk ja, utrolig kjipt. Håper bare gutta ikke blir smittet.
Takk![]()
Heldig du er. Vår dusj er ikke så veldig stor heller :/Har heldigvis slikt sete i dusjen man kan slå ut å sette seg påvar gull verdt hver gang jeg holdt på å svime av i dusjen, eller når jeg skulle barbere legger
![]()
Går nok fint uten og
Hva skal dere feire? Jul i dag?![]()
Jenten din bursdag i dag?Vi feiret dagen hennes![]()
Masse god bedring, KenguLigger fortsatt på sofaen her, godt jeg har to gutter som ordner og fikser opp. Hadde ikke blitt mye jul hvis ikke.
Gratulerer til bursdagsjenta diDet har hunen flott dag...
Oi, hvorfor såå sent?!
Deilig å komme til dekket bord og slippe dette styret hjemme![]()
Gratulerer til jenta diVi feiret dagen hennes![]()
Hvilken farge er det snakk om?Da har jeg fått klippet klør på begge hundene. Neimen ikke lett siden de virkelig ikke liker det. Nå skal de børstes og bades. Så vurderer jeg å farge håret mitt, men er fortsatt usikker. Mannen mener jeg ikke burde gjøre det![]()
RødtHvilken farge er det snakk om?![]()
Aha...da er det jo forståeligFordi det er en som skal jobbe og ikke er hjemme før 19-1930
Kunne godt tenkt meg det styret jeg da. Aldri hatt julaften hjemme![]()
Type knallrødt eller??RødtHar brunt fra før av. Er veeeeldig usikker
![]()
Husker vi åpnet pakkene før middagen, og av middagen husker jeg ting som blåskjell, gåseleverpaté, romkake til dessert. Satt og gnagde på baguetter hele kvelden jegbegynner å bli noen år siden nå.
Mørk rødt står det på pakkenType knallrødt eller??![]()
Jeg hadde så hjemlengsel at jeg dro hjem allerede i april hahahahahaHørtes ikke ut som beste julemiddagengodt det bare var et år da
![]()
Var i Irland selv på høstenKjempebra shopping!
Så spennende daMørk rødt står det på pakken![]()
Do it! Rød er braDa har jeg fått klippet klør på begge hundene. Neimen ikke lett siden de virkelig ikke liker det. Nå skal de børstes og bades. Så vurderer jeg å farge håret mitt, men er fortsatt usikker. Mannen mener jeg ikke burde gjøre det![]()