Skravletråd :)

Heldig du er :D hihi

Hva er planen din for dagen da?

Må på rundtur for å levere julegaver i dag. Akkurat nå orker jeg ikke å gjøre noenting:(

I kveld blir det juletrepynting og grøt :)
Du da?

Må på rundtur for å levere julegaver i dag. Akkurat nå orker jeg ikke å gjøre noenting:(

I kveld blir det juletrepynting og grøt :)
Du da?
Er jo ferdig med gaver. Ikke noe spes som må ordnes hjemme siden vi skal bort å feire jul. Så, jeg trenger strengt talt ikke gjøre noe :o hehe

Er jo ferdig med gaver. Ikke noe spes som må ordnes hjemme siden vi skal bort å feire jul. Så, jeg trenger strengt talt ikke gjøre noe :o hehe

Deilig det da:)
Kanskje det går en julefilm i kveld? :)

Det blir nok godt vil jeg tro, er du ferdig til jul?

Skal trykkeut julemenn, deigen ble laget i går, fletteloff, kanelsnurrer , rundstykker og så skal det lages medisterkaker.
Ja, da har du litt å gjøre da :) kos deg med bakinga :)

Ramler nedove ser jeg, sånn går det når man ikke gidder å skravle mer enn 10 innlegg om dagen.

Tror nok ikke det blir så stor forandring i topp10 listen resten av året med bortsett fra kanskje et par plassbytter egentlig;)

Det blir nok godt vil jeg tro, er du ferdig til jul?

Skal trykkeut julemenn, deigen ble laget i går, fletteloff, kanelsnurrer , rundstykker og så skal det lages medisterkaker.

Det var da litt av en liste og da;)
Høres veldig godt ut alt sammen da

Det var da litt av en liste og da;)
Høres veldig godt ut alt sammen da
Må jo bruke den mye komfyren, har jo gledet meg i lang tid til å bake igjen. Skulle bare startet litt før enn lillejulfaten, men med tusen planer dagene før så har jeg ikke rukket det

Ser allerede ett plassbytte, det er meg og Shadow som kommer til å bytte i løpet av dagen hvertfall.

Ikke umulig med en liten forandring der nei.

Må jo bruke den mye komfyren, har jo gledet meg i lang tid til å bake igjen. Skulle bare startet litt før enn lillejulfaten, men med tusen planer dagene før så har jeg ikke rukket det

Det er sant :)
legger du ut bilde når du er ferdig da eller? :)

Back
Topp