Dere som farger håret-?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hvilken farge er deres naturlige og hvilken farge farger dere det til?:) og evt hvorfor?:)

Jeg har i mange år farger håret, har naturlig rødt å har farget det brunt. Men føler at jeg "må" begynne å ha min naturlige farge igjen no før grå hår kommer osv. Men føler meg egentllg best med mørk manke:/

Hvorfor må du ha din naturlige farge?
Jeg har kommunegrått. Farger det som regel rødt, eventuelt mørkebrunt. :)
Hvorfor jeg farger? Fordi det er kommunegrått. (Punktum) :p

Har mørkebrunt hår..
Har farget det lysere brunt, brun-rødt eller striper det i brun/blond nyanser..
Farger fordi jeg liker forandring i blandt :)

Var blond, med åra ble det kommunegrått.

Har intens rødt nå. Innimellom blondt og brunt også :p Liker å forandre det.

Jeg òg elsker forandring.. Har sikkert 3-4 forskjellige farger ila året :o hehe. Men synes d er såå gøy. Derfor jeg skal prøve å la min naturlige komme ut så håret får en pause. Men har bare gått to mnd med min naturlige ( har farget det slik) å kjeder meg med håret allerede. Hvorsleis skal ditte gå :p

Lyys blond før, kommunegrå nå:( bleiker striper for å få det lysere:) men det er jo så dyyrt hvis man skal gjøre det "ofte nok". Tør ikke gjøre sånt hjemme, så det får frisøren ta seg av:D

Jeg er naturlig kommunegråblond.. Ser ut som ei stusslig mus med vanlig hårfarge.. Nå farger jeg det rødt, fordi jeg føler at det er veldig meg..

Men så skal det sies at jeg har hatt platinablondt, alle brun-nyanser, rosa, lilla, grønt, svart, svart og blondt sammen, og alt fra knall rødt til mørkerødt som jeg har nå :) ImageUploadedByBV Forum1419192028.053099.jpg

Jeg er rødhåret naturlig, men har hatt det mørk brunt med knæsj rosa i lengdene frem til forrige uke og farget det mørkt rødt isteden:)

Jeg har brunt hår, men vurderer å farge rødt. Er bare så redd jeg skal angre :P

Begynte å farge håret når jeg var 19. Var blond å farga det mørk brunt. Blei drittlei av fargen å gikk gjennom en lang prosess med hjemmebleking der det til slutt viser seg at jeg er kommunegrå:p Så nå bruker jeg semipermanente farger å tar det jeg føler for der å da:p

Har kommuneblondt jeg også, og hatt blonde striper i. Ble jo nesten helblondt til slutt, og jeg hater ventetiden i frisørstolen. Har ikke gjort den prosedyren på 1,5 år nå, og har 85 prosent av håret i naturlig farge. Godt det og. Har ellers hatt svart, rødlig, lillasvart, brun osv :) vil ikke ha det mørkere enn jeg har naturlig pga. vemmelig ettervekst ;)

Jeg har alltid hatt brunt hår, men har farget det litt mørkere eller stripet inn noen lyse farger av og til sånn at jeg får litt forandring :)

Back
Topp