Dere som farger håret-?

Du må vel ikke ha egen farge selvom det blir grått? Er ikke det en god grunn til å farge mer? Selv har jeg brunt hår men farger det mørkebrunt da jeg passer bedre i det;)

Jeg hadde som liten blondt hår. Etterhvert så ble det mer kommunegrått :p

Startet å farge det for ca 15 år siden. Vært svart, blond,svart osv i tennårene, men de siste 6-7 årene har jeg holdt meg til en farge, og det er brunt :)

Jeg tenker ofte at jeg kanskje burde få tilbake hårfargen min, for er så lei farging av håret EN gang i mnd. Men jeg liker ikke kommunegråfargen, og liker den brune...bare lei farging :p

Er kommuneblond, farger det i en litt varmere mørk blond:)

Du må vel ikke ha egen farge selvom det blir grått? Er ikke det en god grunn til å farge mer? Selv har jeg brunt hår men farger det mørkebrunt da jeg passer bedre i det;)
Har ikke fått noen grå hår enda ( tror jeg :p ) mente bare at d hadde vært gøy å sett igjen min naturlige hårfarge før de grå hårene evt kommer. Har ikke hatt min naturlige siden 12 årsalderen :p

Farger håret blondt. Har alltid vært helt blond, men ser på etterveksten at jeg bare blir mørkere og mørkere med årene...

Nå har jg prøvd noe nytt ombre look. Ble kjempe bra. Jg skulle ogdå prøve min egen farge men ble bare lei

Har kommunefarget med store innslag av grått:p
Farger det mørk sjokoladebrun:)

Jeg farger håret mitt litt forskjellig (er frisør)
Men trives best med mørkere hår, har naturlig lysebrunt hår og veldig brune øyne.
Så fargene mine harmonerer ikke helt, blir mye finere med mørkebrunt :D

Back
Topp