Salg?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det noe du håper kommer på salg i romjula eller på nyåret?

Jeg håper stonez og nøstebarnklær. Tror ikke det skjer...

Nøstebarn hadde jeg også blitt veldig glad hvis var på tilbud :-)
Også håper jeg det blir en del gode priser på ull sjenerelt, så vi kan hamster litt til neste år:)

Sofa fra skeidar!

Og kanskje en vogn som er liten og nett når den slås sammen, møkklei av å drasse storvogna med bare for en liten tur på senteret :p

Og kanskje en vogn som er liten og nett når den slås sammen, møkklei av å drasse storvogna med bare for en liten tur på senteret :p
Jeg har en liten trille til det bare :) brukte den masse til eldste når han var for stor for vogn men måtte ha et sted å sove :p Jeg tror jeg betalte 500kr (ny).

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har hørt at Nøstebarn bare har salg en gang i året. Også på nett. Venninna mi fortalte at hele nettsiden krasjet sist.

Og så hadde de salg en lørdag kun i butikk. Jeg sendte mamma siden jeg var på hytta. Det var kø 20 minutter før åpningstid.

Forøvrig bryr jeg meg ikke om salg nå, vi har absolutt alt vi trenger.

Jeg har hørt at Nøstebarn bare har salg en gang i året. Også på nett. Venninna mi fortalte at hele nettsiden krasjet sist.

Og så hadde de salg en lørdag kun i butikk. Jeg sendte mamma siden jeg var på hytta. Det var kø 20 minutter før åpningstid.

Forøvrig bryr jeg meg ikke om salg nå, vi har absolutt alt vi trenger.
Æsjda!

Kan nesten tenke meg det da...det er liksom ikke noe "fjorårets" el.

Æsjda!

Kan nesten tenke meg det da...det er liksom ikke noe "fjorårets" el.
Mamma sa det var ett stativ bare, det var litt rester med utgående farger. Det var kamp om plaggene.
Fikk blant annet en sparkebukse i ullfrotte i str. 80, den er fortsatt kjempestor så kan sikkert bruke den neste vinter.

Tviler på det kommer noe skikkelige salg,det er jo salg året rund nå:-) Men Mole og barnemøbler generelt håper jeg da ellers har vi alt

Skal handle klær til storebror på salg etter jul. Han han vokser ut av alt han har. I sommer brukte han 98, nå må han ha 110! Også sko til lillebror, bruker ikke arvesko. Arveklær har vi heldigvis nok av ☺️

Ny sofa :p Ellers er det ingenting vi trenger :)

Back
Topp