Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er igrunn ikke sånn fryktelig spennendeMå kose degAldri vært på handletur i Sverige jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er igrunn ikke sånn fryktelig spennendeMå kose degAldri vært på handletur i Sverige jeg
![]()
Synes jeg ogDet var da voldsomt![]()
Jeg også vilDet skal jeg i morgen![]()
Ja nydeligGodt å bli ferdig med det hvertfall![]()
Pinnekjøtt, svinemør, dampet mør, mandelpoteter og kålrabistappe (Om vi er hos mamma er det ofte svineribbe til også)Pinnekjøtt, svineribbe, en liten bit middagspølse (istedenfor mør) og poteter og kålerabistappe til
Du da?
Nei, men m¨bare ta til takke med det, har ikke råd til nytt i årSå kjipt. Er ikke noe kjekt når man ikke er fornøyd med juletreet :/
KjedeligJeg også vilMen blir altfor langt
Ribbe her !Pinnekjøtt, svinemør, dampet mør, mandelpoteter og kålrabistappe (Om vi er hos mamma er det ofte svineribbe til også)![]()
Slappe av resten av kvelden?Ja nydelig![]()
Får ta det til sommerenMå kose degAldri vært på handletur i Sverige jeg
![]()
Hva er korteste veien herfra da?Er igrunn ikke sånn fryktelig spennendevært flere ganged
Hvor skal dere være i år?Pinnekjøtt, svinemør, dampet mør, mandelpoteter og kålrabistappe (Om vi er hos mamma er det ofte svineribbe til også)![]()
Har du vært med på noen av de da?Synes jeg og![]()
Ja blir det ! Skal så tidlig oppSlappe av resten av kvelden?![]()
Jeg tenker å kjøpe til halv pris etter julNei, men m¨bare ta til takke med det, har ikke råd til nytt i år
Korteste er jeg ikke helt sikker? Kanskje over med meråker?Hva er korteste veien herfra da?![]()
Må prøve få til det. Får ikke hundene over grensen så får finne en campingplass i nærheten eller noeFår ta det til sommeren![]()
Det førsteHar du vært med på noen av de da?
Ikke noe pinnekjøtt?Ribbe her !