Forsatt på sykehuset

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Jeg ligger nå her jeg da :/ og her skal bli hvertfall til i morgen.

Spent på blodprøvene mine. To av tre jeg tok i går var fine. Dagens har jeg ikke hørt om enda.

Krysser fingrene for deg at blodprøvene dine er fine idag og at du slipper ut fra sykehuset snart:-) Men bra de passer på oss:-)

Uff, så kjedelig. Men som Januarbaby sier, håper prøvene er fine så du kan få komme deg hjem, ellers er det bare godt de passer på deg.

Prøv å finne noe kjekt å fordrive tiden med. Strikking, film, lese bok, ellers bare rett å slett prøve å hvile og samle krefter før den lille kommer?

Uff, så kjedelig. Men som Januarbaby sier, håper prøvene er fine så du kan få komme deg hjem, ellers er det bare godt de passer på deg.

Prøv å finne noe kjekt å fordrive tiden med. Strikking, film, lese bok, ellers bare rett å slett prøve å hvile og samle krefter før den lille kommer?

Orker rett og slett ingenting. Strikkingen går nedover. Lyst, men blir fort sliten. Så jeg gjør ikke annet enn å hvile her jeg ligger :)

Så kjedelig!
Hadde man bare kunne blitt like godt passet på hjemme som på sykehuset... Hvis det er noen trøst har ikke jeg heller hverken bakt eller kjøpt tre... Noen dager igjen enda ;-)

God bedring, håper det ordner seg!

Jeg ligger nå her jeg da :/ og her skal bli hvertfall til i morgen.

Spent på blodprøvene mine. To av tre jeg tok i går var fine. Dagens har jeg ikke hørt om enda.

Huff kjedelig og være innlagt nå! Men godt de passer på deg! Krysser fingrene for at blodprøvene er fine :)

Hvordan har du det?

Takk. :)

To av prøvene for forgiftning var fine. Den ene ikke. Dem var forhøyet, men det kunne komme av gallesyren som jeg forsatt venter svar på. De skal purre på den i morgen :)

Ellers så går det opp og ned med meg.

Takk. :)

To av prøvene for forgiftning var fine. Den ene ikke. Dem var forhøyet, men det kunne komme av gallesyren som jeg forsatt venter svar på. De skal purre på den i morgen :)

Ellers så går det opp og ned med meg.
Joine deg tullerusk... ligger på føden for sjekk.. har mensenlignende smerter som har vart i 3 timer. Kommer og går. Jordmor sa at d kan være starten på fødsel, så vente på legen som skal sjekke d. Eg som har EKSAMEN imårå!!

Vedlegg

• 1418939278214.jpg
    1418939278214.jpg
    29,4 KB · Visninger: 82
Joine deg tullerusk... ligger på føden for sjekk.. har mensenlignende smerter som har vart i 3 timer. Kommer og går. Jordmor sa at d kan være starten på fødsel, så vente på legen som skal sjekke d. Eg som har EKSAMEN imårå!!

Hvor langt er du kommet?

Lykke til med sjekken og evnt eksamen i morgen :)

Coco :O aaaaaalt for tidlig :O haha. Er det ikke typisk. Siste eksamen på oss begge, også dette tullet her da :P men du kan trøste deg med at du får tatt opp kostnadsfritt da ;)

Hvis det er rier, stopper de det da eller?

Coco :O aaaaaalt for tidlig :O haha. Er det ikke typisk. Siste eksamen på oss begge, også dette tullet her da :P men du kan trøste deg med at du får tatt opp kostnadsfritt da ;)

Hvis det er rier, stopper de det da eller?
Hvor langt er du kommet?

Lykke til med sjekken og evnt eksamen i morgen :)
De sa de vil ikke stoppe viss det er rier ettersom jeg har passert uke 34... er 34+1 idag. Ble sendt hjem, men smertene har ikke gitt seg. Kommer og går. Livmorhalsen var ennå lang sa de, så usikkert om dette er starten på fødsel eller hva det er ... spent hvordan det blir gjennom natten.

Back
Topp