For å forsikre seg....

Lille_tiger

Flørter med forumet
..når det er en stund til UL og man er redd for om det lever inni magen. Er det noen måter å forsikre seg på da? Hvis en tar en graviditetstest, vil den vise negativt om embryo er dødt?

Jeg har ingen grunn til å være bekymret, så det er egentlig bare et spørsmål.

Og kan man miste uten å blø?

Håper ingen tar "seg nær" av mine spørsmål, det er jo virkeligheten.

og jeg er nysgjerrig

du kan jo bestille tidlig ul :)
da får du se et evt. bankende hjerte og størrelsen på fosteret:)

..når det er en stund til UL og man er redd for om det lever inni magen. Er det noen måter å forsikre seg på da? Hvis en tar en graviditetstest, vil den vise negativt om embryo er dødt?

Jeg har ingen grunn til å være bekymret, så det er egentlig bare et spørsmål.

Og kan man miste uten å blø?

Håper ingen tar "seg nær" av mine spørsmål, det er jo virkeligheten.

og jeg er nysgjerrig

Hei, hva vil du forsikre deg mot hvis embryoet er dødt?

Du vil jo på ingen måte lide noe økonomisk tap dersom du skulle miste barnet i svangerskapet, så en erstatning for at man mister før et foster er mulig å redde er det vel ingen forsikringsselskap som tilbyr...

men en helseforsikring er jo alltid lurt å ha, da mtp behandling hos psykoloog, evt infeksjoner ol, selv om dette er noe som veldig lite sannsynlig vil kunne gi grunnlag for en utbetaling... :)

Ang graviditetstest kan den vise positivt selv om embryoet et dødt, så lenge det er hcg i kroppen din..

Ja man kan miste uten å blø..

:)

Hei, hva vil du forsikre deg mot hvis embryoet er dødt?

Du vil jo på ingen måte lide noe økonomisk tap dersom du skulle miste barnet i svangerskapet, så en erstatning for at man mister før et foster er mulig å redde er det vel ingen forsikringsselskap som tilbyr...

men en helseforsikring er jo alltid lurt å ha, da mtp behandling hos psykoloog, evt infeksjoner ol, selv om dette er noe som veldig lite sannsynlig vil kunne gi grunnlag for en utbetaling... :)

Ang graviditetstest kan den vise positivt selv om embryoet et dødt, så lenge det er hcg i kroppen din..

Ja man kan miste uten å blø..

:)
Her ser jeg at jeg muligens har misforstått hva du lurer på... Bestille en privat ul er vel enklest for å få en forsikring på at alt er ok:) koster litt men verdt å slippe bekymre deg:)

Back
Topp