Det hadde tatt seg utHehe. Men du klarte å la være å kaste opp på legen da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde tatt seg utHehe. Men du klarte å la være å kaste opp på legen da?![]()
Håper jeg ogsåBra feberen er borte da
Håper det holder seg slik og at resten gir seg veldig snart![]()
Ingen planer i dag. Prøve å bli helt friskGodt å høre
Planer for dagen?
En smuleLitt pinlig kanskje?![]()
Hjem fra jobb nåIngen planer i dag. Prøve å bli helt friskDu da?
Veldig rotete?:/Mannen mener jeg skal rydde kontoret...syns han kan gjøre det jeg for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...![]()
Det blir vel bra for deg?Hjem fra jobb nåblitt 40% sykemldt
Veldig rotete?:/
Jeg synes også han kan gjøre detMannen mener jeg skal rydde kontoret...syns han kan gjøre det jeg for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...![]()
Bare hyggelig duTakk for enigheta![]()
Bare hyggelig du![]()
Jeg er også den som må klippe klørneKanskje jeg skal gi ham et valg. Rydde kontoret eller klippe klørne til vofsen...hehe
Da vet jeg hva han svarer![]()
NeiEr de greie da?![]()
Greit å ta det rolig da. Her biter han negler innimellom faktiskNeiDet er det verste de vet så er en liten kamp hver gang, men det går bedre enn før. Når jeg først begynte var de livredd fordi foriige eier hadde klipt for langt på begge før. Vi måtte begynne med kun en klo per dag, og deretter trappet jeg opp for hver gang
![]()
HeheGreit å ta det rolig da. Her biter han negler innimellom faktiskvirker som han gjør det for å slippe saksa
![]()
HeheFor en smarting
![]()