Skravletråd :)

Mannen mener jeg skal rydde kontoret...syns han kan gjøre det jeg for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...:confused:

Kanskje jeg skal gi ham et valg. Rydde kontoret eller klippe klørne til vofsen...hehe
Da vet jeg hva han svarer :)
Jeg er også den som må klippe klørne :P

Er de greie da? :)
Nei :P Det er det verste de vet så er en liten kamp hver gang, men det går bedre enn før. Når jeg først begynte var de livredd fordi foriige eier hadde klipt for langt på begge før. Vi måtte begynne med kun en klo per dag, og deretter trappet jeg opp for hver gang :)

Nei :P Det er det verste de vet så er en liten kamp hver gang, men det går bedre enn før. Når jeg først begynte var de livredd fordi foriige eier hadde klipt for langt på begge før. Vi måtte begynne med kun en klo per dag, og deretter trappet jeg opp for hver gang :)
Greit å ta det rolig da. Her biter han negler innimellom faktisk:o virker som han gjør det for å slippe saksa :p

Hehe :P For en smarting :)

Ikke sant. De lo av det i dyrebutikken og. Var visst veldig vanlig at katter biter negler sa de, men sjelden de var borti hunder selv om det var hørt om :)

Back
Topp