89modellen
Betatt av forumet
Fungerer det greit ? Blir ikke hunn kattene aggressive når de er drektige? Hvor lenge må de være vekk fra oss når kattungene kommer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anskaffe.Tenker du å sette bort en katt på for eller ta til deg en?
Jeg har dårlig erfaring med å flytte katter generelt. Når de er voksne altså![]()
Anskaffe. Mente hann katt.Tenker du å sette bort en katt på for eller ta til deg en?
Jeg har dårlig erfaring med å flytte katter generelt. Når de er voksne altså![]()
Anskaffe. Mente hann katt.
Skrev feil. Mente hunn.hvis du har tenkt til å skaffe deg hannkatt, hvorfor lurer du på hvordan en hunnkatt blir under drektighet osv??
Men det er ikke det jeg spør om ! Dette er eneste katt. Er en hunn.Jeg ville aldri tatt en ny katt i hus dersom jeg hadde drektig katt eller mor med kattunger fra før!
Ellers går de fleste katter greit i lag når de blir vant til hverandre. Alle bør steriliseres uansett kjønn.
Tror du må forklare litt bedre. Du skriver jo masse forskjelligMen det er ikke det jeg spør om ! Dette er eneste katt. Er en hunn.
Ikke jeg heller, hunn eller han? Ta til deg eller sette bort? Hva er egentlig spørsmålet?Skjønner overhodet ikke hva du lurer på....
Tenkte du på å ta til deg en drektig hunkatt??Og du har ikke andre katter i huset?? Da burde det gå greit, men pass på å ha ho inne noen dager før ho slippes ut, slik at ho blir godt kjent med dere og huset
![]()
Haha bare glem det!!!! Skal Være forvert for hunn katt som skal brukes i avl og skal komme en hann å parre. Er ikke uteTenkte du på å ta til deg en drektig hunkatt??Og du har ikke andre katter i huset?? Da burde det gå greit, men pass på å ha ho inne noen dager før ho slippes ut, slik at ho blir godt kjent med dere og huset
![]()
Haha bare glem det!!!! Skal Være forvert for hunn katt som skal brukes i avl og skal komme en hann å parre. Er ikke utebare lurte på hvordan det var . Om det var ok med sånn ordning eller om det blir styr...